Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Veel plezier in Barcelona jongen. Fijn afstudeerprojectje
Ben ik te laat?
___________________
Feb-04-2003 16:35
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
Location: .
veel succes, enne... wel de goede promoguy uithangen he?
Feb-04-2003 17:01
Switch
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location:
w00t w00t Barcelona is een vette stad, ga vooral naar het stadion, het schip van columbus, en het grote winkelentrum, dat zijn echt mooie plekken om te zien
Feb-04-2003 17:34
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by Eye-Riz
veel succes, enne... wel de goede promoguy uithangen he?
chocosunday gaat iig mee
quote:
Originally posted by Switch
w00t w00t Barcelona is een vette stad, ga vooral naar het stadion, het schip van columbus, en het grote winkelentrum, dat zijn echt mooie plekken om te zien
tijd genoeg zou ik zeggen
___________________
Progressive
Hard = goed
Feb-04-2003 18:07
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
Location: NL
Hey wat ga je daar eigenlijk uitspoken? waar ga je aan werken?
___________________
To help our clients and our people excel.
Feb-04-2003 18:40
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by M5
Hey wat ga je daar eigenlijk uitspoken? waar ga je aan werken?
heeeeeeeeeel technisch verhaal
ik KAN het proberen uit te leggen..
euhm, tis op de tech. universiteit daro en die zijn druk bezig een zo volledig mogelijk onderzoek te doen naar hybridevoertuigen (auto's, in dit geval, met zowel een verbrandingsmotor als een elektromotor. 1 van de dingen die we gaan uitzoeken is hoe je het beste een vliegwiel in zo'n apparaat gaat bouwen, wat het effect is, hoe zo'n ding d'r uit gaat zien. daarnaast hebben ze nog een slimmigheidje bedacht (en dat is dan voornamelijk onze opdracht) waar ik maar niet verder over zal uitwijden hiero, kweenie of dat mag nl. .
kortom, loads en loads of work, en behoorlijk hoog niveau (lees: ik moet nu daadwerkelijk wat gaan doen voor m'n opleiding ) )
___________________
Progressive
Hard = goed
Feb-04-2003 20:58
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
veel succes en plezier daar Gert!
Feb-04-2003 21:11
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
Location: Vroomshoop City
Heey!
kreeg vandaag een mailtje van Kolkie, wilde ik jullie niet onthouden....
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
we zijn dus veilig en goed overgekomen! gisteravond lekker gegeten, kamer is zeer ok, mooi schoon alleen niet supergroot. Zit daro met 4 (!) fransen en 1 duitse, maar die is binnenkort weer weg.
*blablablaat*
meer nieuws volgt later!
p.s. het weer is RUK. het regent gewoon &$&%$
groeten!
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
Feb-20-2003 18:54
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
cool hou ons op de hoogte
___________________
Ga eens dood!
Feb-20-2003 18:56
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
Location: Vroomshoop City
zal ik zekers doen!
Denk niet dat Kw vaak op het forum te vinden zal zijn,
hij zou er nog afkickverschijnselen aan over houden zeg
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
Feb-20-2003 19:00
Stivvekk
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2001
Location: Amsterdam
Hierdoor komt er toch niet toevallig een kamer in de buurt van de TU Delft vrij he