|
| quote: | Originally posted by Glorie
hehe, ja håller inte me dig tycker det finns ganska så många bra låtar.. typ airbase gjorde en låt me Eskobar... mucho bra blev t.o.m. me bättre i mina öron... för att ta ett annat ex.
men... aaa...fint att du förbarmade dig över mitt topic |
Första låten jag tänkte på när jag såg threaden...
Eskobar feat. Heather Nova - Someone New (airbase remix)
så xtremt bra bara 
___________________
Daniel
|