Originally posted by oDrori
ערב ארוך אה? מה בעניין אוכל... ?
לי לא אכפת אבל שיהיה מאורגן פעם אחת כמו שצריך !
אפשר להזמין משהוא - יענו אולי פיצה או משהוא
כזה ... מה האופציות בחור הזה ?
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Feb-05-2003 22:26
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
quote:
Originally posted by luckystrike
לי לא אכפת אבל שיהיה מאורגן פעם אחת כמו שצריך !
אפשר להזמין משהוא - יענו אולי פיצה או משהוא
כזה ... מה האופציות בחור הזה ?
מרכז העולם אתה מתכוון?
יש פה את המק במרחק יריקה בשפיים... אין להזמין אבל קפיצה של שתי שניות, (ויש גם את הפיצות (דומינו בכיכר דשליט, הרצליה ופיצה פפרוני -זול- באודים