Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vrouwendingen.....
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Hahaha ik pas er nog steeds niet tussen

-Gezamenlijk WC bezoek <-why denk je dat ik niet met vrouwen op stap wil?
-giegelen same reason as above

-gewicht < kweet ECHTTT al jaren niet wat ik weeg,als ik me reet te dik vind worden vreet ik een verkade reep minder (denk ik),iig,heb ik me eerder al tevaak mee beziggehouden,zonde van mn tijd

-krijg dingen niet eerder gedaan dan iemand anders die beetje weet te lullen

-arrogant/onzeker <-hmmmmmm dunno,beide alleen op sommige momenten van toepassing.

-niet aan afspraken houden <-nouw,hebben mannen meer last van dan vrouwen

-mannen vallen niet alleen op uiterlijk,ook daar weer uitzonderingen in ofcuz,je kunt mannen beter veel aandacht geven als je geen zin in ze heb,dan blijven ze beter uit de buurt dan wanneer je ze geen aandacht geeft.

-Als vrouwen zeiken dat ze te dik zijn moet je gewoon zeggen dat ze gelijk hebben,ben je ook klaar.
Verwacht alleen niet dat ze je nog mogen

Old Post Feb-05-2003 17:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Het enige waar ik me echt aan erger is als ze hun haren verfen.

En teveel make-up.

I like the girls to be natural

quote:
Originally posted by SnuggLe
Of wiet verbouwen!

Of kauwgum kauwen!

Of een auto douwen!

bier brouwen

Old Post Feb-05-2003 17:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Ojeeh,haren verven doek wel

Maar ach,das van heel donker naar alleen maar mooier donker

Veel make-up is nie mooi,wel wat,anders heb je een onverzorgt kleurloos geval jp,das nie lekker toch?:P

Old Post Feb-05-2003 17:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rinus
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

1. Giegelende kaotic (zo wattt, hoe schrijf je dat ook alweer) meisjes, maar ook die vrouwen helemaal gaan janken enzo als ze een ster ofzo zien.
2. Teveel maak-up.

Old Post Feb-05-2003 18:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rinus Click here to Send Rinus a Private Message Add Rinus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

vrouwen die zich op voorhand al als een bitch opstellen. Begin je ze naar een tijdje wat beter te kennen blijken ze gewoon xtreem lief te zijn enzo

Old Post Feb-05-2003 18:16 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Raymond
.Off_Corso

Registered: Feb 2001

Arrogante vrouwen......
Vrouwen met een ochtend humeur.....(moet de eerste zonder nog tegenkomen)
Vrouwen die alleen maar slapen...(lang en veel!)
Vrouwen die moe zijn......(en dat zijn ze vaak!!)
Vrouwen die zeuren......(Last van dit, pijn daar)
Vrouwen die weg willen (ik wil alleen maar op de bank achter de tv hangen)
Vrouwen die geen doe vakantie willen, alleen maar bakken op het strand in de zon (ik haat de zon en het strand)
Vrouwen die denken, dat ze meer zijn dan mannen alleen omdat ze vrouw zijn (volg je het nog ?!)

Maargoed, je kan hier en daar nog wat dingen bijschaven en dan moet het allemaal wel lukken! Tja, het leven is een groot compromis, want wat zouden wij zonder vrouwen moeten

James Holden & Benny Rodrigues

Old Post Feb-05-2003 18:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Raymond Click here to Send Raymond a Private Message Add Raymond to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by jploveparade

bier brouwen

LOL!
d1ng Chavez zei nog: Vliegtuigjes vouwen!

quote:
Originally posted by Donna

-Als vrouwen zeiken dat ze te dik zijn moet je gewoon zeggen dat ze gelijk hebben,ben je ook klaar.
Verwacht alleen niet dat ze je nog mogen

ROFL!!!

Old Post Feb-05-2003 19:28 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet

Registered: Jan 2002

Het ergste vind ik dat het altijd zo moet gaan zoals vrouwen het willen en als je het zo niet wilt, dan worden ze chaggie ..... het zijn maar rare wezens

Deadmau5
Eric Prydz

Old Post Feb-05-2003 19:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

"vrouwen die zich op voorhand al als een bitch opstellen. Begin je ze naar een tijdje wat beter te kennen blijken ze gewoon xtreem lief te zijn enzo"

< Die vrouwenen zijn altijd al lief maar er is wat meer voor nodig om dat te herkennen

"Vrouwen die zeuren......(Last van dit, pijn daar)"

Jij zou 1 keer in je leven s echt pijn moeten hebben,weet je tenminste waar je over lult

"Vrouwen die weg willen (ik wil alleen maar op de bank achter de tv hangen)"

Toppunt van dom gedrag bij de man trouwens,watch this:

"Vrouwen die denken, dat ze meer zijn dan mannen alleen omdat ze vrouw zijn (volg je het nog ?!)"

en dan rustig dit erachteraan zetten:

"wat zouden wij zonder vrouwen moeten "

Njaah zijn we klaar he?

Old Post Feb-05-2003 20:27  Netherlands
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

ok, dit geldt niet voor alle vrouwen, maar moet toch vermeld worden

- (tijdens een gesprek) moet het altijd ergens over gaan vooral als vrouwlui ouder worden moet het onderwerp inhoud hebben.. ikke nie snappen, want dom lullen en gein hebben is mucho more funnos. nogmaals, geldt niet voor iedereen, maar een aantal (en daar ken ik dr genoeg van) hebben dat .. euhm... 'vrij sterk' over zich (met als gevolg dat dr absoluut niet mee te communicaten is )
- NOOIT tevreden over hun looks, ok, niet dat ik zo geweldig blij ben met mn kop, maar vrouwvolk klagen daar bijna 24/7 over (ik ben dik, mn haar is te dun, te dik, geen mooie kleur, ik ben te dun, ik ben weetikalnietwat)
- ALTIJD te zeuren dat ze onderdrukt worden door het andere geslacht terwijl ze DUVELS goed weten dat ze het mannelijke geslacht gewoon onder de duim hebben

Hard = goed

Old Post Feb-05-2003 21:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by MennoB
Het ergste vind ik dat het altijd zo moet gaan zoals vrouwen het willen en als je het zo niet wilt, dan worden ze chaggie ..... het zijn maar rare wezens

LOL dit is zo waar idd

Zij: Zullen we buiten stukje lopen?
Ik: Moet dat?
Zij: Ok dan niet

Naja dan kan je net zo goed gelijk naar huis gaan word toch nix meer whehe

Old Post Feb-05-2003 21:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Dj Lex

Naja dan kan je net zo goed gelijk naar huis gaan word toch nix meer whehe

LOL!

heeft idd weer te maken met die aan/uitknop die naar ik d8 chicane al noemde... echt ene moment kijk je rond en denk je jah tis ok en zonder ook maar een woord te zeggen of een spier vertrokken te hebben kant ineens kommer en kwel zijn ZO raar

Hard = goed

Old Post Feb-05-2003 21:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vrouwendingen.....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCrazy buildup [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThomas P. Heckmann - Ultra Vixens [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:25.

Forum Rules: