Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het nut van een stille tocht... ???
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Raymond
.Off_Corso

Registered: Feb 2001

Ik word een beetje moe van al die stille tochten, volgende week gaan ze nog een tocht houden voor hun overleden cavia!

Voor de nabestaanden is het goed, om zoveel mensen om je heen te hebben die je steunen, maar verder heeft het helemaal geen impact, want volgende week zijn ze je alweer vergeten......

Hier komt het al oude gezegde om de hoek kijken 'het leven gaat door'

James Holden & Benny Rodrigues

Old Post Feb-05-2003 18:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Raymond Click here to Send Raymond a Private Message Add Raymond to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet

Registered: Jan 2002

Ik vind dat als mensen hun meedeleven willen tonen aan de nabestaanden een stille tocht moeten houden. Ik denk niet dat de nabestaanden hun op de begravenis willen hebben omdat dat persoonlijk is. Dus zijn de stille tochten ook voor de media, zodat men ziet op tv en radio dat zinloos geweld niks opleverd.....(ze noemen het niet voor niks zinloos)

Deadmau5
Eric Prydz

Old Post Feb-05-2003 19:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

ik vind het allemaal zo tsja...

Ik bedoel toen een vriend vanmij overleed aan kanker (leukemie binnen 5 weken voorbij) werd er ook geen stille tocht gehouden. Zijn dood was net zo zinloos als van die jongen. Tuurlijk mag je vanmij zo'n tocht houden maar al die media aandacht?

Net zoals met die ramp in volendam al die slachtoffers krijgen extra veel aandacht en geld van het rijk terwijl de "buurjongen op de hoek" ook zoiets heeft mee gemaakt met een brand en erge brandwonden maar die krijgt niet zo'n behandeling. Het is niet dat ik het die jongeren niet gun.

Kijk wat er toen met joes kloppenburg was gebeurd en die stille tocht dat had inpact op de samenleving maar het is nu schering en inslag je kunt wel blijven lopen maar uiteindelijk schiet je er helemaal niks mee op behalve dat het fijn is voor de nabestaanden en het is natuurlijk een uiting van onmacht. Je kunt wel blijven roepen zinloos geweld dit,zinloos geweld dat maar helaas lopen er in deze samenleving een x aantak rotte appels die zich toch echt niet iets aantrekken van zulk soort tochten.

Old Post Feb-05-2003 19:26  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Ik denk dat het een eerste stap is in de verwerking. Kijk als een vriend van jou kanker krijgt en daaraan overlijdt is dat niet iets waar iemand wat aan kan doen. Een jongentje dat neergeschoten wordt om iets dat iedereen in zijn jeugd wel is heeft gedaan dat is zinloos. Dat kan veranderen in de toekomst door iedereen ervan bewust te maken. Daarom is een stille tocht, behalve een uiting van de machteloosheid en verbondenheid die mensen voelen met het slachtoffer, ook een teken naar de samenleving dat dit gedrag niet wordt getolereerd

Daarom is het totaal niet zinloos die stille tocht, om de kans te geven om zo iedereen die daar behoefte aan heeft mee te laten voelen aan de sfeer van verbondenheid.

trouwens ik reed daar dus zaterdagavond toen ik naar mn werk ging, heel de wijk was afgezet (voor de mensen uit de buurt van rdam, de groene kruisweg was afgesloten) en moest dus teringend om rijden Maar ik heb dus verder nog nooit zo veel politie bij elkaar gezien. Het verbaast me daarom dat de dader nog niet opgepakt is.

zo dat moest er ff uit

Old Post Feb-05-2003 22:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Het nut? Idd... dat het sommige mensen goed doet... Lekker laten gaan joh... zal er zelf nie gauw aan mee doen... Maar je weet nooit... ligt er maar net aan waar die stille toch om gehouden wordt...

Old Post Feb-06-2003 04:56 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het nut van een stille tocht... ???
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMasiello ID [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRon Van Den Beuken - "Timeless" (Ron Van Den Beuken Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:12.

Forum Rules: