Sommige gaan compleet uit hun dak op Tiesto, sommige op Michael Jackson, Sommige op K-otic.
Sommige janken als Tiesto stopt, sommige als Michael Jackson stopt, sommige als K-otic stopt
Feb-06-2003 11:52
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Teal'k
Tja, wat zal ik erover zeggen:
Sommige gaan compleet uit hun dak op Tiesto, sommige op Michael Jackson, Sommige op K-otic.
Sommige janken als Tiesto stopt, sommige als Michael Jackson stopt, sommige als K-otic stopt
yep, en sommige mensen vinden het lachwekkend als mensen moeten janken omdat iemand stopt
Moeten jullie dan niet huilen dat K-Otic uit elkaar is, nou ikke wel hoor
Nee geintje, zo ben ik nie
Deadmau5
Eric Prydz
Feb-06-2003 14:44
T.H.C.
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Eye-Riz
bedenken jullie nou eens nooit dat sommige mensen anders zijn dan jullie? dat er mensen zijn die van carnavalsmuziek houden?
Ik heb iig meer respect voor mensen die carnavalsmuziek luisteren als voor k-otic fans, carnavalsmuziek luister je omdat je dat blijkbaar mooi vind en niet omdat een of andere tv omroep het plan had om een simpel comercieel succesje te scoren.
Ik vind dat ik het recht heb om iemand die hier als een schaap achteraan loopt en dan nog moet janken omdat het na een tijdje afgelopen is hartelijk uit te lachen.(man of vrouw)
Feb-06-2003 15:34
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Ergens om lachen is altijd goed,iets triest vinden omdat jij zn emoties niet deelt is iets anders.
Mensen uitlachen om dingen waarover ze emoties tonen is pas triest.
Zo word ons namelijk al vroeg geleerd dat je emoties tonen vaak in verkeerde aarde valt en wordt ons dus geleerd je vooral groot te houden bij dingen waar je eigenlijk een enorm dikke strot van hebt.
Je mag lachen,maar niet zeggen dat t sneu en/of triest is waarom ie jankt,dan ben je een bekrompen soul.
Feb-06-2003 15:35
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Donna en Eye-Riz als moraalpolitie! Een beetje vrouwelijke invloed op het forum om iedereen down to earth te houden is zo erg nog niet!!
Mijn mening over dit: mjah vond het ook wel lachen hoor Vooral omdat het altijd vrouwen zijn die over dit soort dingen emotioneel zijn en je eigenlijk nooit mannen hard ziet janken. Nu dus wel, dus daarvan kreeg ik toch wel een glimlach op mijn gezicht.
Feb-06-2003 15:44
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Das psies waarom ik zoiets ook grappig/cute vind,ik krijg dan zo'n gevoel van,awwww komaar hoor,krijg je een knuffie
Maar sjee,why die dude een sneue knaap vinden,liever zo1 dan eentje die zn grote bek niet in bedwang heeft omdat ie zich alleen daarmee kan bewijzen,of liever gezegt,denkt te bewijzen
Feb-06-2003 15:48
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
LOL geweldige foto
wat een kutloser zeg hahaha
Feb-06-2003 17:51
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Originally posted by Donna
2 eieregooien : Ja,das right,mensen lachen mensen uit omdat ze dingen niet begijpen,iedereen doet dat.
Maar er ligt een verschil tussen uitlachen en ergens OM lachen,go figure it out
True... dit is voor mij gewoon leedvermaak, iemand uitlachen vind ik weer net iets anders... Ik zal niet die jongen recht in z'n gezicht uitlachen, maar op deze manier kan het weinig kwaad IMO... Ik denk maar zo... over 5 jaar lachtie er waarschijnlijk zelf ook om
quote:
Originally posted by Donna
Mensen uitlachen om dingen waarover ze emoties tonen is pas triest.
Zo word ons namelijk al vroeg geleerd dat je emoties tonen vaak in verkeerde aarde valt en wordt ons dus geleerd je vooral groot te houden bij dingen waar je eigenlijk een enorm dikke strot van hebt.
Ja, welke puberjongen durft er nou voor uit te komen dattie K-Otic stiekum toch eigenlijk wel leuk vindt? Want volgens mij zitten die er best wel tussen. Als die gozer dat nou zo triest vindt dat ze uit elkaar gaan, en hij komt daar gewoon voor uit... Vind datie dan best wel lef heeft op zich, omdattie op school er waarschijnlijk vierkant om uitgelachen wordt door een hoop mensen...
Feb-07-2003 05:56
Stivvekk
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Blik
yep, en sommige mensen vinden het lachwekkend als mensen moeten janken omdat iemand stopt
amen
Feb-07-2003 17:50
Original
Brothers....& Sisters
Registered: Jan 2003
..wat je allemaal niet vind op een tranceforum, maar zeker een droge foto (hoewel die gozer het niet echt droog houd)
Tsja sommige mensen vinden het lachwekkend als je 50 euro betaalt om een dj plaatjes te horen draaien, sommige vinden het lachwekkend als er een kerel staat te janken omdat K-otic uitelkaar is.
btw.. wat iedereen hier over die gozer denkt maakt eigenlijk ook geen ruk uit (of hij moet stieken aan het meelezen zijn)
Of je hem nou een kneus vind (mening), een toffe peer vind (mening)
of als je gewoon zin hebt in een broodje bal
ik vind het prima.
take care of yourself.... and eatchoter
Feb-07-2003 19:52
Dj Odelpha
Life v2.0
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by M5
LOL geweldige foto
wat een kutloser zeg hahaha
mooie reply op dat gelul van de vrouwen ze proberen iedereen hier duidelijk gay te maken, nou, dat lukt jullie niet! jammer he!