|
HOLY SHIT!
dat wordt zeker vet!
Ik hoop alleen niet dat Speedy J en showtek tegelijk hun "ding" doen: ik wil ze namelijk ERG graag zien (speedy j omdat het hij nu eenmaal een held is, en showtek omdat ik wel benieuwd ben hoe dat in een live-act er uit zal zien (het zijn namelijk 2 gastjes van 19, die overigens wel intens vette nrs maken)).
Maar holy shit! DJ RUSH IS VET!
Kep er nu al zin in.
Groeten uit het zonnige zuiden
PS:
Opzich is er toch niks mis met Marco V? Ok, de eigen producties beginnen een beetje braakneigingen op te wekken(understatement).
Maar behalve dat, valt hij toch wel mee? Innercity bijvoorbeeld, veel techno invloeden, en behalve de eigen producties, is het een top set. Maar goed, ik kijk denk ik met andere ogen naar marco v, omdat hij EN resident was van de toen meest relaxte club in eindhoven, EN binnenkort weer draait in mijn huidige meest relaxte club (maar dat terzijde). Hij past opzich wel op shockers thuis, maar dan niet midden op de avond.
PS2:
Dana daarentegen mag geschrapt worden! Gadver, je kunt geen forum openslaan of het is Dana dit, dana dat. En als ze dan nog es vette tracks draait, maar nee hoor. Tijdens innercity heb ik me echt staan vervelen tijdens haar set ('t was omdat m'n vrienden het zo vet vonden, anders was ik wel naar de techno-area gegaan). Ander simpel voorbeeld: Dana x-qlusive. Part 1 zuigt. en dan niet een beetje, maar echt zo ontzettend dat het echt moeite kost om te luisteren. Nu moet ik toegeven dat part 2 wel goed is (zeker het 1e half uur), maar toch. Dana mag van mij op dit moment een hele grote vakantie nemen en hoeft zich van mij niet meer te laten zien voor het volgend jaar.