Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De aanstaande oorlog in Irak?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
arj1o1
.

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by MaGiK54
Dat kan, maar persoonlijk geloof ik Saddam nou niet echt alsie zegt dattie niks heeft. Als je niks te verbergen hebt dan werk je toch volledig mee om een oorlog te voorkomen.

Eerste inspecties tot 1998 vonden ze ook weinig, totdat de schoonzonen overliepen en gingen praten (1996 of 1997). Alles ligt zo goed verstopt en geïsoleerd dat niks te vinden is. Hiervoor hebben ze 5 jaar de tijd gehad. Wat ik al eerder zei ze hebben niks anders gedaan dan isolatiemateriaal ingeslagen en dat doen ze volgens mij niet voor de kou daar

ik denk ook wel dat ie ze heeft, zoals zo veel landen, naar mijn mening gaat het de USA om de olie, maar waarom ik poste was dat dit wel erg kut zou zijn achteraf

.

Old Post Feb-11-2003 17:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Raymond
.Off_Corso

Registered: Feb 2001

Er zijn massa vernietigings wapens, en Saddam kan ze ieder ogenblik in zetten, daarom......plat gooien dat zooitje daar!!

James Holden & Benny Rodrigues

Old Post Feb-11-2003 17:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Raymond Click here to Send Raymond a Private Message Add Raymond to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

ik ben sinds 11 september steeds meer anti-Amerika geworden, en dit komt gewoon door de houding van de Amerikanen tegenover buitenlanders.

Ik ben ook tegen een oorlog op Irak, als de VS dat wilt doen moeten ze het zeker doen, ik ga ze niet tegenhouden, maar sleep niet heel europa mee met je domme machtspolitiek

Old Post Feb-11-2003 17:49 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

Ik las laatst in de wc op school waar op de muur geschreven stond:

"Laat Amerika maar wat van die bommen op zichzelf gooien"
"Hoeft niet, Amerika heeft Bush!"

Het meest zieke van alles vind ik dat er berekend is dat een oorlog uitstekend voor de wereldeconomie is (olie) - er zijn mensen (ziek in hun hoofd zijn ze) die het niet erg vinden als er duizenden mensen af worden geknald of in honger moeten leven als jij maar wat minder hoeft te betalen en wat meer verdient

www.balticbastian.com/

Old Post Feb-11-2003 18:24  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dwingo
RebelChild

Registered: Nov 2000

Iedereen weet dat Kennedy is doodgeschoten. Die schutter had alleen beter een paar jaartjes zijn kogel kunnen bewaren om die nu door Bush zijn hoofd te jassen. Wat een gestoorde psychopaat is die kerel. Dat Sadam geen lieverdje is weet iedereen, maar de V.S. is wel zo overduidelijk op zoek naar een mogelijkheid tot machtsvertoon dat het gewoon te ziek voor woorden is dat instanties als de VN nog serieus ingaan op de beroepen van Bush.

Trouwens, over die olieprijzen enzo... Ik denk wel dat Sadam zo clever is, dat als het op oorlog aankomt en hij merkt dat hij begint te verliezen dattie dan al zijn eigen olievoorraden in de fik zet. Zou ik doen ten minste...

Old Post Feb-11-2003 20:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dwingo Click here to Send Dwingo a Private Message Visit Dwingo's homepage! Add Dwingo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Passiva
Ava Mea / Syndique

Registered: Jan 2002

Na 11 september ben ik meteen anders gaan denken. Bush had het over terrorisme. 'Wij zullen alles doen om het terrorisme te bestrijden. Vanaf nu zullen wij zelfs de leugen gebruiken om het terrorisme te bestrijden' Dat waren ongeveer zijn woorden. Maar wat is eigenlijk terrorisme? Een aanslag die gepleegd wordt door een stelletje debielen met een bivakmuts op?
Amerika wilt Irak aanvallen om de vrede te bewaren. Nee fout! Dat zeggen ze wel, maar iedereen weet dondersgoed dat het kan uitlopen tot een wereldoorlog. Als Amerika Irak platbombardeerd zullen er een hoop onschuldige burgers sneuvelen. Is dit dan geen terrorisme? Zoals iemand anders al zei wilt Amerika te graag. Ze zitten duidelijk achter de olievoorraad aan, want als ze die in handen krijgen kunnen ze nog meer macht uitoefenen in de wereld.
Ik vind Amerika niet geloofwaardig meer.. Alles wat op de TV verschijnt kan dus een leugen zijn. Dit waren de woorden van Bush. Dus die 'bewijzen' die gevonden zijn zijn een grote leugen. Iets anders kan ik niet bedenken.

Ik word een beetje ziek van Bush!

Old Post Feb-11-2003 21:02 
Click Here to See the Profile for Passiva Click here to Send Passiva a Private Message Visit Passiva's homepage! Add Passiva to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

bush is een aap (onrechtmatig president)

saddam is een nog grotere aap (dictator)

conclusie: ze moeten beiden weg.

*problem solved*

Old Post Feb-11-2003 21:29  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Dwingo
Iedereen weet dat Kennedy is doodgeschoten. Die schutter had alleen beter een paar jaartjes zijn kogel kunnen bewaren om die nu door Bush zijn hoofd te jassen. Wat een gestoorde psychopaat is die kerel. Dat Sadam geen lieverdje is weet iedereen, maar de V.S. is wel zo overduidelijk op zoek naar een mogelijkheid tot machtsvertoon dat het gewoon te ziek voor woorden is dat instanties als de VN nog serieus ingaan op de beroepen van Bush.

Trouwens, over die olieprijzen enzo... Ik denk wel dat Sadam zo clever is, dat als het op oorlog aankomt en hij merkt dat hij begint te verliezen dattie dan al zijn eigen olievoorraden in de fik zet. Zou ik doen ten minste...

He, je zou nooit meer terugkomen toch?

welcome back

Old Post Feb-12-2003 01:24 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Mja... Amerika heeft het over Irak als een grote bedrijging... Maar Amerika zelf is voor de rest van de wereld een nog grotere bedrijging... Je zal daar een Saddam aan de leiding hebben zeg... Wedden dat het volk dan ook 100% achter die man/vrouw staat dan...

Vinnut een beetje krom allemaal...

Old Post Feb-12-2003 02:28 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dwingo
RebelChild

Registered: Nov 2000
Red face

quote:
Originally posted by Optimus
He, je zou nooit meer terugkomen toch?

welcome back

Dat was de bedoeling ja, maar ik verveelde me gistere dus ik wou effe checken of iemand mijn aanwezigheid op zou merken
Toch wel dus .
Tis trouwens niet de bedoeling dat ik hier weer dag en nacht ga posten hoor, maar thnx anyways

De laatste keer dat ik hier was was april 2002

Old Post Feb-12-2003 09:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dwingo Click here to Send Dwingo a Private Message Visit Dwingo's homepage! Add Dwingo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Stivvekk
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2001

Ik ben er nog niet zo van overtuigd dat Bush oorlog wil eigenlijk. Als hij Irak werkelijk zou willen aanvallen zou hij dat allang hebben gedaan, in plaats daarvan gaat hij een enorme troepenmacht opbouwen in de regio (om saddam bang te maken, in Afghanistan hadden ze helemaal niet zoveel troepen nodig), hij laat weten welke aanvalsstrategie hij gaat gebruiken (dat met die 800 kruisraketten de 1e dag, om saddam bang te maken), hij vertelt op welke plekken gaan schieten (saddams huis in tikrit ofzo, om saddam bang te maken).

De enige reden dat die wapeninspecteurs er nu zijn is dat er anderrs oorlog zou komen (resolutie 1441). Als Frankrijk en Duitsland en enkele andere landen zo graag die oorlog willen vermijden moeten ze juist zo veel mogenlijk dreigen met oorlog (klinkt krom maar klopt wel). Saddam Hoessein doet alleen wat als je 'm bedreigd, als allerlei landen nu al alles doen om die DREIGING minder te maken, is de enige die daar wat aan heeft saddam zelf. Het plan om daar met veel meer wapeninspeceurs te komen en er een VN-troepenmacht op te bouwen zal sowieso nooit goedkeuring krijgen van saddam (want dat betekent gewoon dat hij al zijn macht afstaat), maar als je nog IETS van dat plan door saddam zn strot wil drukken, moet je ook wel druk uitoefenen (dit klinkt nou weer niet krom) door als 1 blok op te treden en niet tijd te rekken voor saddam door de dreiging te dwarsbomen.

Oja en over die olie; die kopen ze nu ook al via Shell, Exxo e.d. uit Irak en de prijs daarvan wordt bepaald door de OPEC, dus dat lijkt me niet het grootste gewin aan een oorlog tegen Irak. Bovendien zal deze eventuele oorlog zo verschikkelijk veel geld kosten dat ik me wel afvraag of Bush er nog wel veel aan overhoudt. Turkije en andere dwarsliggende landen hebben hun steun alleen toegezegt omdat de VS miljarden dollars aan subsidie voor dat land heeft toegezegd.

Old Post Feb-12-2003 09:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Stivvekk Click here to Send Stivvekk a Private Message Visit Stivvekk's homepage! Add Stivvekk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Stivvekk
Ik ben er nog niet zo van overtuigd dat Bush oorlog wil eigenlijk. Als hij Irak werkelijk zou willen aanvallen zou hij dat allang hebben gedaan, in plaats daarvan gaat hij een enorme troepenmacht opbouwen in de regio (om saddam bang te maken, in Afghanistan hadden ze helemaal niet zoveel troepen nodig), hij laat weten welke aanvalsstrategie hij gaat gebruiken (dat met die 800 kruisraketten de 1e dag, om saddam bang te maken), hij vertelt op welke plekken gaan schieten (saddams huis in tikrit ofzo, om saddam bang te maken).

De enige reden dat die wapeninspecteurs er nu zijn is dat er anderrs oorlog zou komen (resolutie 1441). Als Frankrijk en Duitsland en enkele andere landen zo graag die oorlog willen vermijden moeten ze juist zo veel mogenlijk dreigen met oorlog (klinkt krom maar klopt wel). Saddam Hoessein doet alleen wat als je 'm bedreigd, als allerlei landen nu al alles doen om die DREIGING minder te maken, is de enige die daar wat aan heeft saddam zelf. Het plan om daar met veel meer wapeninspeceurs te komen en er een VN-troepenmacht op te bouwen zal sowieso nooit goedkeuring krijgen van saddam (want dat betekent gewoon dat hij al zijn macht afstaat), maar als je nog IETS van dat plan door saddam zn strot wil drukken, moet je ook wel druk uitoefenen (dit klinkt nou weer niet krom) door als 1 blok op te treden en niet tijd te rekken voor saddam door de dreiging te dwarsbomen.

Oja en over die olie; die kopen ze nu ook al via Shell, Exxo e.d. uit Irak en de prijs daarvan wordt bepaald door de OPEC, dus dat lijkt me niet het grootste gewin aan een oorlog tegen Irak. Bovendien zal deze eventuele oorlog zo verschikkelijk veel geld kosten dat ik me wel afvraag of Bush er nog wel veel aan overhoudt. Turkije en andere dwarsliggende landen hebben hun steun alleen toegezegt omdat de VS miljarden dollars aan subsidie voor dat land heeft toegezegd.

bush wil juist die oorlog financieren met diie olie

.

Old Post Feb-12-2003 09:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De aanstaande oorlog in Irak?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown acapella [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMauro Picotto - Komodo (Tea Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:19.

Forum Rules: