MAFKEZEN!!!
quote:Originally posted by SnuggLe OMG.......en dat op me nuchtere maag (Geintje hoor )
___________________ Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
Ik mail die foto wel ff naar omroep apeldoorn new_wave
oke ook nog even wat van mijn hand over de pre party..... iets waar ik heeeel trots op ben en wat later heeeel veeel geld waard word! een Nexus flyer gesigneerd bij de enige echte Supersjinees!
___________________ Ga eens dood!
De foto's van New Wave zijn nu online verkrijgbaar in posterformaat!!!!!
___________________ Allemaal gelul!!
ik zeg tu tu tutede dudu tututu ... backed bij dope the man om jullie weer even te herinneren aan het deuntje in mijn hoofd
quote:Originally posted by New Wave De foto's van New Wave zijn nu online verkrijgbaar in posterformaat!!!!! Waar? Waar? ::P
quote:Originally posted by franzelare ik zeg tu tu tutede dudu tututu ... backed bij dope the man [mierenneukmodus] King Bee - Back by dope demand.. Bijna goed Frans [/mierenneukmodus]
___________________ d&b session 20090519 My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)
quote:Originally posted by franzelare oke ook nog even wat van mijn hand over de pre party..... iets waar ik heeeel trots op ben en wat later heeeel veeel geld waard word! een Nexus flyer gesigneerd bij de enige echte Supersjinees! woohoooo!!! superrrrrrr!!!
Hehehe Pre Party was wel oke. Maar jullie hadden gewoon moeten luisteren naar me: "WELTERUSTEN!!" (HINT HINT) Was heel gezellig!! Wat een stelletje gekken! Zie nog meer foto's op http://home.student.utwente.nl/b.kampschreur We gaan shirts drukken met SuperSjinees erop
___________________ "Life is all about choices & respect"