|
kopplar in mixern i ljudkortets Line in, sen högtalare till ljudkortets utgång....
sen kör jag med winamp mot en shoutcast-server och ställer in att den ska ta sourcen från line in porten (går å välja mellan line in, microphone och winamp source)
tycärr va ju min lina lite seg...har ju bara telia adsl men jag kommer snart få tillgång till en shoutcastserver på en 10mbit lina...då blire nog så att fler kan lyssna 
___________________
| quote: | Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave |
|