|
Nou ik kan er niet over oordelen, heb gisteren in de auto een kwartier van Joop gehoord, waar ik niet echt warm of koud van werd. Gezien het feit het weer eens uitverkocht is, wat onbegrijpelijk is, zal er wel weer een nieuwe Trance Energy komen, waar we gezellig weer op kunnen gaan kankeren.
___________________

Down-Under was da bomb
|