יש לי התכווצות שרירים כל שני וחמישי.. אני יודע איך אתה מרגיש
Feb-18-2003 21:07
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
quote:
Originally posted by coby
יש לי התכווצות שרירים כל שני וחמישי.. אני יודע איך אתה מרגיש
מה קורה קובי
איך הבלוטה??!
חבל שפיספסנו אני נשבע לך מקום 1 בפספוסים
:P
Feb-18-2003 21:11
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
רועי רצתי ספרינט בבית ספר בעע 100 מטר
אחרי הרבה זמן גם ורוח נגדית
סך הכל די חרא ריצה ועוד אחרי אוכל
13,2
ומה אתה רוצה להגיד בזה?
שאתה אפס??!
השיא שלי ב 100 זה 11.0 שניות!
וירון...
אני בשכיבות שמיכה עושה מעל 70 שזה 100
בבטן עושה מעל 80 שזה 100
וב 2000 אני צריך להשקיע...
ועוד מבחן זריזות...
ואין לי מושג מה זה המבחן עיוני... הברזתי מהשיעור שהיה שבוע שעבר
והיום סתם עשינו איזה משהו מוזר... הוא בנה תוכנית אימונים לשיפור ריצה
___________________
.
Feb-18-2003 22:54
coby
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2002
Location:
quote:
Originally posted by YuVaL
מה קורה קובי
איך הבלוטה??!
חבל שפיספסנו אני נשבע לך מקום 1 בפספוסים
:P
חחחחח... נראה לי קיבלתי זיעזוע מוח
Feb-19-2003 09:11
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
רועי... אז ת'גבר
ומוש, כמה תירוצים רשמת טוב שלא
מה עם
"|המסלול בשיפוע"
___________________
Never again.
Feb-19-2003 11:29
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
quote:
Originally posted by itamarsan
מוש זה אפילו לא מצויןןן
לעעעע אתה עובד עלי
חפיף
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Feb-19-2003 12:04
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
Re: שמישהוו ב-ב-ק-ש-ה יירה לי באשכים ונגמור עם זה?
quote:
Originally posted by oDrori
אתמול מתכונת בספורט... עזבו את זה שאני פדלאה. מכירים איך שלוקח יום עד שהשרירים מתחילים להתאכזזר אלייך? היום הוא היום... איך שקמתי היה קשה לי בכלל למלא את הריאות אויר...
אחי זה התכווצות שרירים ויש לי את זה כמעט כל פעם שאני חוזר מהמכון או מאימון חח..
Feb-19-2003 15:21
Narcotic Mind
Psychaholic
Registered: May 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
השיא שלי ב 100 זה 11.0 שניות!
תאמין שאתה לא
אין סיכוי בעולם
Feb-19-2003 18:19
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
רון הוא עושה את זה
א. אתה לא זוכר איך הבן אדם נראה ?! פאק
ב. הוא עשה איזה ספרינט אצלי עם הקליאו או משהו
בקיצור היה נחמד מאד
ובשורה התחתונה, אין שום סיבה שהוא ישקר, והוא אמר שהוא איזה מקום רביעי בארץ
___________________
Never again.
Feb-19-2003 18:47
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
חחח אני אחרי סיבוב אחד נופל על הריצפה ומתתת
סעממק אני חייב להיכנס לכושר דחוף יש לי עוד חודש וחצי בגרות בספרוט
___________________
Feb-19-2003 18:58
Narcotic Mind
Psychaholic
Registered: May 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
הוא נראה כמו מרים משקולות לא כמו ספרינטר
אבל אם זה נכון, אז סחטין
Feb-19-2003 19:16
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
תאמין שאתה לא
אין סיכוי בעולם
שמע אחי אתה לא רוצה להאמין לי אז אין משהו שאני יכול לעשות...
אבל השיא שלי במדידה ידנית זה 11.0 שניות ב 100 מטר
אבל זה היה בשיא הכושר שלי שנה שעברה...
עכשיו אני בחיים לא עושה כזה דבר כי לא התאמנתי כבר 9 חודשים...
ותודה חן... אבל רק תיקון קטן הגעתי חמישי בארץ שנה שעברה ולא רביעי