|
קודם כל
WB
תובעים את חברות הכבלים על זה שהם שידרו למרות שזכויות השידור נגמרו או משהו כזה
זה לא שהם לא רוצים למכור / ערוץ 3 לא רוצים לקנות
הם לא יכולים, זה עכשיו בתהליכים משפטיים או משהו
ובאמת חבל
ואני אתמול בצהריים היה יעני שידור חוזר, והתחלתי לראות
נראה לי מטומטם והפסקתי אחרי 2 דקות
גם השיר גרוע
___________________
Never again.
|