Originally posted by Robvef Precies. Ik moet eigenlijk nog de gehele Livesets van Sensation vorig jaar hebben. Heb ze - op die van Carl Cox na - allemaal voor de helft of nog minder. Dus ik ben het er wel mee eens.
Greetz
Ik heb die van tiesto wel voor je op cd. Wat een wereld set zeg!
En inderdaad, voor mensen met een 56k zoals mij is dit echt wel een goeie oplossing.
grtz,
TNG
___________________
May-22-2001 14:48
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
Location: Holland
ja die set knalde echt !!!
TERING als ik er weer aan denk wat een megafeest was het vorig jaar zeg
May-22-2001 14:55
Robvef
Bring That Beat Back!!!
Registered: Jan 2001
Location: Utrecht @ Work
quote:
Originally posted by tango
Ik heb die van tiesto wel voor je op cd. Wat een wereld set zeg!
En inderdaad, voor mensen met een 56k zoals mij is dit echt wel een goeie oplossing.
grtz,
TNG
Dan gaan we ruilen op Mallorca. Als jij teruggaat en ik aankom. Kun je me meteen vertellen welke tenten ik moet bezoeken daaro.
___________________
Back 2 tha Ol' School! Back 2 School Rulezz!!
May-22-2001 15:09
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Ruilen is oke, DELEN is beter ja
Maar..als je iedere dag mensen krijgt die toevallig je ftp gezien hebben en heeeeeel graag een acccountje willen & je zit al bijna aan je datalimiet van 50 GB, dan is RUILEN wel wat beter
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
May-22-2001 15:14
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
Location: Holland
maar ja dan moet je wel ruilmateriaal hebben...en sommige die hebben echt al alles.
May-22-2001 15:18
Robvef
Bring That Beat Back!!!
Registered: Jan 2001
Location: Utrecht @ Work
quote:
Originally posted by SnuggLe Ruilen is oke, DELEN is beter ja
Maar..als je iedere dag mensen krijgt die toevallig je ftp gezien hebben en heeeeeel graag een acccountje willen & je zit al bijna aan je datalimiet van 50 GB, dan is RUILEN wel wat beter
Greetz,
SnuggLe
Nu heb ik het geluk dat ik op mijn werk een flinke d/l snelheid heb (2 Megabit). Maar als ik dat thuis met m'n ISDN lijntje moet doen, is dat niet echt lekker.
Ik heb zelfs de Sensation Live Sets via een analoog 56k modempje binnengehaald. Dus als je niet de beschikking hebt over een snelle verbinding, dan is ruilen beter. Maar het beste is toch wel delen.
Greetz
___________________
Back 2 tha Ol' School! Back 2 School Rulezz!!