Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Gaat Ajax de Champions League voorronde halen?
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

ik hoop het dat ajax het haalt,

het zou goed zijn voor het nederlandse voetbal (zie je het voor je Roda JC-Real Madrid)

en ik mag dan wel een boerke zijn uit ammerzoden, ben ajaxied in hart en nieren dus dat is ook een reden

Old Post May-21-2001 15:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Ik heb er alle vertrouwen in. En RKC wint gewoon van Roda en gaat dan UEFA spelen.

Trouwens Dick Jol fluit de Champios Leage finale. wel kewl voor hem. Ik denk dat die duitsers gaan winnen.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post May-21-2001 15:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djiwan
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2001

ik vind alles best als CAMBUUR maar promoveert!!!!

Beukaddictus 4 life
Good Tunes:
Tomaz Vs. Filterheadz - Mi Casa Es Su Casa
The Hose - Call It Hardstyle
Nitro Man - Indian Rave
Gabry Fasano - Chicago

Old Post May-21-2001 17:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for djiwan Click here to Send djiwan a Private Message Add djiwan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djiwan
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by basvh
ik hoop het dat ajax het haalt,

het zou goed zijn voor het nederlandse voetbal (zie je het voor je Roda JC-Real Madrid)

Wat d8 je van Heerenveen - Valencia !!!! kutboeren waren het toch ook niet waard! dus laat in dat geval ajax het maar halen!

Beukaddictus 4 life
Good Tunes:
Tomaz Vs. Filterheadz - Mi Casa Es Su Casa
The Hose - Call It Hardstyle
Nitro Man - Indian Rave
Gabry Fasano - Chicago

Old Post May-21-2001 17:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for djiwan Click here to Send djiwan a Private Message Add djiwan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Nee Telstar promoveert. Kees is terug en gaat gewoon ff die nacompetitie winnen.

Old Post May-21-2001 17:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Remy D
Ik heb er alle vertrouwen in. En RKC wint gewoon van Roda en gaat dan UEFA spelen.

Trouwens Dick Jol fluit de Champios Leage finale. wel kewl voor hem. Ik denk dat die duitsers gaan winnen.

GHeghe, Ik hoop het niet gheghe

Joden gaan gewoon de CL in, geen gezeik.
Roda gaat verliezen, RKC heeft nog geen wedstrijd thuus verloren en dat houden ze zo...geloof mij.
What the man sais "Ajax is art"

Old Post May-21-2001 17:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Ook al ben ik die hard voor DE CLUB (zie mijn logo )Ik hoop voor het nederlands voetbal dat ajax het haalt want volgend jaar hebben zei een beter team dan roda / rkc en ook feyenoord (nee aan P.S.V. kunnen ze zeker nog niet tippen)

Ik lach me dus wel rot als ze het niet halen

Opzich verdient ajax gezien het spel wat ze laten zien wel niet (want als ze het halen is het alleen vanwege de individuele klasse die SOMMIGE (1 of 2 )hebben maar als ze na 34 wedstrijden op de 3e plaats staan hebben ze het gewoon beter gedaan dan de andere.

En ik verwacht ook dat ze het halen.

Maar sinds wanneer hebben wij het hier over voetbal, wel lachen trouwens. kunnen we vaker doen.

Ik geloof dat ik hier als P.S.V. supporter wel in de minderheid ben.

Valencia wint de CL
En donderdag wint ......(vul zelf maar in) de amstel cup finale (zijn er ook nog tukkers aanwezig :eek
hier verwacht ik dus wel een quote van

check my website:
www.riechels.nl

Old Post May-21-2001 18:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Ik hoop dat twente wint. En dat Kezman een doodschop krijgt.

Old Post May-21-2001 18:42  Netherlands
Blik
The Almighty Blik

quote:

volgens mij is die vieze bosaap al geblesseerd

Old Post May-21-2001 18:47 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by raoel

Maar sinds wanneer hebben wij het hier over voetbal, wel lachen trouwens. kunnen we vaker doen.

hier verwacht ik dus wel een quote van

ok je bent gequote

kijk je weleens in de chill-out forum, daar staat een enorm grote thread van WVG, ongeveer 250 replies, allemaal over voetbal. daar staan ook threads over wielrennen, formule 1 etc...

Old Post May-21-2001 18:54 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000
King PSV

quote:
Originally posted by raoel

Ik geloof dat ik hier als P.S.V. supporter wel in de minderheid ben.

Hier nog een supporter van de beste ploeg van Nederland
Donderdag ff de dubbel pakken natuurlijk

Maar het boeit me ook niet of Ajax de CL gaat halen.... liever het brabants clubje RKC

Nee serieus.. hij zou wel leuk zijn als zowel PSV, Feyenoord en Ajax in de C.L. zitten.

Old Post May-21-2001 18:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Red face

ik kan het best niks zeggu
denk ik

jullie weten toch wel wa ik denk

En bedankt voor de positieve reacties

quote:

vooral dat laatste
en
quote:
Originally posted by Blik

volgens mij is die vieze bosaap al geblesseerd

ook leuk

maar uuh

quote:
Originally posted by Blik

ok je bent gequote

kijk je weleens in de chill-out forum, daar staat een enorm grote thread van WVG, ongeveer 250 replies, allemaal over voetbal. daar staan ook threads over wielrennen, formule 1 etc...

ik bedoelde eigenlijk dat iemand een club (waarschijnlijk twente) in zou vullen op de puntjes, maar ok

Ik kan hier ook maar met een persoon praten of zo :
quote:
Originally posted by moogwai

Hier nog een supporter van de beste ploeg van Nederland
Donderdag ff de dubbel pakken natuurlijk

Maar het boeit me ook niet of Ajax de CL gaat halen.... liever het brabants clubje RKC

Nee serieus.. hij zou wel leuk zijn als zowel PSV, Feyenoord en Ajax in de C.L. zitten.

Met moogie kan je dus buurten (kletsen in het nederlands

Brabantse nachten zijn lang

HOUDOE EN BEDANKT

check my website:
www.riechels.nl

Old Post May-21-2001 19:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Gaat Ajax de Champions League voorronde halen?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Great song [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAurora ft. Sally Anne Marsh - "Hear You Calling" (Origin Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:30.

Forum Rules: