Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [DETENTE]Allez surtout pas croire que je veux lancer une polémique mais...
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jdat
Jay Van Dat

Registered: Oct 2001
Re: Re: Re: [DETENTE]Allez surtout pas croire que je veux lancer une polémique mais...

quote:
Originally posted by Shito
Ct purement humoriqtique comme propos, faut qd mm ben admettre que ces lois sont ridicules... Et au vu de la situation actuelle, ct que trop tentant de charger encore un peu les US et en particulier leur gouvernement...

vas ecoutes de la jpop, boire un coup de vodka, et danses comme un fou au yalta , ca seras bien plus divertissant que de charger les us

et a mon avis la majorite des lois que tu nous as montres ont bien 50 ans avoir plus et personne n'est au courant de la plupart d'entre elle

Old Post Feb-21-2003 14:22 
Click Here to See the Profile for jdat Click here to Send jdat a Private Message Add jdat to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaCkFiRe
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2002
Il est à noter que ces lois datent pour la plupart du 19ème siècle et ne sont plus appliquées aujourd'hui.
Pour une liste plus complète : http://www.dumblaws.com/

En France aussi on est pas mal :

quote:

- Between the hours of 8AM and 8PM, 70% of music on the radio must be by French artists.
- It is illegal to kiss on railways in France.
- No pig may be addressed as Napoleon by its owner.

Antibes :

It is illegal to take photos of police officers or police vehicles, even if they are just in the background.

Le Lavandou :

It is forbidden without a cemetery plot to die on the territory of the commune.

Paris :

An ashtray is considered to be a deadly weapon.

Sony MDR-V700

Old Post Feb-21-2003 14:32  France
Click Here to See the Profile for BaCkFiRe Click here to Send BaCkFiRe a Private Message Add BaCkFiRe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

//off topic//

dit backfire c ki la jolie dame dans ton avatar?

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Feb-21-2003 14:49  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

//off topic

Laydee Jane peut etre?

Old Post Feb-21-2003 14:52  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaCkFiRe
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Nightflowers
//off topic//

dit backfire c ki la jolie dame dans ton avatar?

c'est Laydee Jane

http://www.laydeejane.com/

ya de très belles photos d'elle sur son site

EDIT : Bien vu Pez68 ! j'avais pas vu ton post

Sony MDR-V700

Last edited by BaCkFiRe on Feb-22-2003 at 09:27

Old Post Feb-21-2003 15:44  France
Click Here to See the Profile for BaCkFiRe Click here to Send BaCkFiRe a Private Message Add BaCkFiRe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

merci, elle est pas mal en effet

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Feb-21-2003 15:57  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001
Re: Re: Re: [DETENTE]Allez surtout pas croire que je veux lancer une polémique mais...

quote:
Originally posted by Lytchix
Le "Gute Abend" est un peu déplacé à la fin btw.

Complètement déplacé c'est vrai je crois que je l'avais même mis dans mon post original , c'est de la pure provoc' et ça irrite n'est ce pas bah l'idée, c'est ça "les américaisn st vraiment cons" c'est de la pure provoc'. mais vu que c'est sur les américains on peut qualifier de détente. Or, si je mets "guten abend" a la fin de mon post, ça vous fait moins rire, bah c'est pareil faut pas lacher des trucs comme ça a la légère...

mais c'est surtout pour montrer que tout le monde peut avoir des clichés sur tout comme le fameux cliché de l'alsace-lorraine parlant 50/50 français et allemand...

Non, c'est juste qu'avec des propos comme ça même si le ton est à la plaisanterie, bah, les québecois vont nous tomber dessu, Swamper lui même comprends les mots Américains et Cons... etc.

Bref, il suffit que ça soit mal interprété et ça va encore foutre un bordel pas possible.

En fait c'est un peu pareil que le posts de Stanymi dans le chillout forum, bah, pris de travers et interprété normalement, bah, je dis que c'est des paris risqués pour la paix des ménages, pardon, forums...

Si, vous me trouvez radical désolé, c'est pas mon intention...

quote:
Originally posted by Ze TranceLover
c'était Loginz en direct du pays de Nolween

C'est vrai que j'habite à moins de dix kms de son anciennement patelin (Saint renan) Oui Môssieur

Last edited by Lytchix on Feb-28-2003 at 11:03

Old Post Feb-21-2003 17:26 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Ze TranceLover
c'était Loginz en direct du pays de Nolween

C'est vrai que j'habite à moins de dix kms de son anciennement patelin (Saint renan) Oui Môssieur

Old Post Feb-21-2003 17:29 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ze TranceLover
Suspended User

Registered: Dec 2002

wow! c cool ça Loginz! elle est trop bonne Nolween

Dj_TranceForces_Feat_Nolween-I_Wanna_Sex_With_You-Promo_Vinyl_2003-DFAN

n'empêche que sa voix pourrait bien le faire dans un morceau trance genre opera trance (comme Aria DIDO armin remix)

OMG!!!

Old Post Feb-21-2003 18:05 
Click Here to See the Profile for Ze TranceLover Click here to Send Ze TranceLover a Private Message Add Ze TranceLover to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by BaCkFiRe
Pez98

PEZ fan de la grande époque des bleus sans doute !
PTDR !

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Feb-21-2003 19:04  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by stanymi
PTDR !

MDR. pas mal celle la

Old Post Feb-21-2003 19:09  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaCkFiRe
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by stanymi
PTDR !

lol j'avais pas vu
on mettra ca sur le compte de la fatigue

Sony MDR-V700

Old Post Feb-22-2003 09:26  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [DETENTE]Allez surtout pas croire que je veux lancer une polémique mais...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacklooking for id of the tune mr.van dyk dropped at ultra 3 [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackVoodoo & Serano - Blood Is Pumpin' (Edit) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:13.

Forum Rules: