Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Dax att börja om : (
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

sitter på en 100gig här...nästan helt fylld....typ 11gig e väl mp3 tror jag...

jag mailar ftpuppgifter så får du leecha av mig sen så fort jag kommer hem....sitter hos en polare just nu

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-21-2003 22:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Vizay
sitter på en 100gig här...nästan helt fylld....typ 11gig e väl mp3 tror jag...

jag mailar ftpuppgifter så får du leecha av mig sen så fort jag kommer hem....sitter hos en polare just nu

Tack så mkt Vizay Och Steve, behöver all hjälp jag kan få : )

Old Post Feb-21-2003 22:55  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
muffgreven
tranceaddict

Registered: Dec 2002

Ajdå lät inge bra det där har själv varit med om att min 30gigare pajjade usch vad dåligt man mår .. synd bara att jag inte kan hjälpa dig hade lagt upp en ftp om jag inte hade suttig på en 100mbits lina där den utgående traffiken (alltså utanför norrnod) inte får överstig a några gig bara typ 2-3 gig hoppas du klarar dig ändå verkade som du fick lite hjälp iallf

Old Post Feb-22-2003 04:47  Sweden
Click Here to See the Profile for muffgreven Click here to Send muffgreven a Private Message Add muffgreven to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by muffgreven
Ajdå lät inge bra det där har själv varit med om att min 30gigare pajjade usch vad dåligt man mår

Min 40 gigare pajade inte, den började bara fukka sig. Så i en ansträgning för att spara några hundringar började jag dona med den själv och *VIPS*... allt borta. Där kan vi snacka må illa. Tunga skolarbeten sen jag började högskolan och ca 8 års korrespondens (1000 mail) i outlook express spårlöst borta. *gråter än idag när jag tänker på det* Fetaste ångesten är att en expert hade kunnat ordan upp allt så jag hade kunnat säkerhetskopiera skiten.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Feb-22-2003 10:33  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cool2002
Junior tranceaddict

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by Aendy
Min 40 gigare pajade inte, den började bara fukka sig. Så i en ansträgning för att spara några hundringar började jag dona med den själv och *VIPS*... allt borta. Där kan vi snacka må illa. Tunga skolarbeten sen jag började högskolan och ca 8 års korrespondens (1000 mail) i outlook express spårlöst borta. *gråter än idag när jag tänker på det* Fetaste ångesten är att en expert hade kunnat ordan upp allt så jag hade kunnat säkerhetskopiera skiten.

/sånt är inte kul när alla mail och filer försvinner

p,s är nogon intresserad av 6.27 gb trance/dance music maila mig

på :[email protected] eller prova icq :119217207

Old Post Feb-22-2003 12:38  Sweden
Click Here to See the Profile for cool2002 Click here to Send cool2002 a Private Message Visit cool2002's homepage! Add cool2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
morakickers
doncel achiever

Registered: Jun 2001
Dog Running

kraschar suger! har också förlorat en del tidigare, kör numer samma som mind (separat HD bara för musiken).

jag har ftp, 60-70 GB mp3, du kan gärna få ett konto! vad har du för uppkoppling?

kul att så många hjälps åt - BRA TRÅD det här! imorgon eller ngn annan dag händer det mig istället... då är det skönt att veta att ngn bryr sig!

Old Post Feb-22-2003 13:10 
Click Here to See the Profile for morakickers Click here to Send morakickers a Private Message Add morakickers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cool2002
Junior tranceaddict

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by morakickers
kraschar suger! har också förlorat en del tidigare, kör numer samma som mind (separat HD bara för musiken).

jag har ftp, 60-70 GB mp3, du kan gärna få ett konto! vad har du för uppkoppling?

/jag har också en ftp på fast lina så jag är mycket intresserad

av att byta music filer,morakickers har du infected mushroom?

hör av dig morakickers maila till mig på :[email protected] eller prova [email protected]

kul att så många hjälps åt - BRA TRÅD det här! imorgon eller ngn annan dag händer det mig istället... då är det skönt att veta att ngn bryr sig!

/ja det är bra att så många hjälps åt

Last edited by cool2002 on Feb-23-2003 at 11:11

Old Post Feb-22-2003 14:50  Sweden
Click Here to See the Profile for cool2002 Click here to Send cool2002 a Private Message Visit cool2002's homepage! Add cool2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
muffgreven
tranceaddict

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by Aendy

ajdå det där får juh min hårdiskkrash att låta löjlig

Old Post Feb-25-2003 11:40  Sweden
Click Here to See the Profile for muffgreven Click here to Send muffgreven a Private Message Add muffgreven to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Hade min första HD-crash för ett par veckor sedan, tur i oturen så var det min systemdisk som gick åt helvete. 46gb med installerade spel och en massa filmer som jag inte hade plats för på de andra diskarna. De enda mp3'orna som jag blev av med var ca 40st "gemini project" volymer. Men det får man leva med...

Har fått min nya disk nu så det finns lite att fylla på den.
All min musik ligger på en HELT EGEN disk (60gb). Känns tryggast att inte den arbetar hela tiden med system å dylikt. Jag har börjat att bränna massa backupskivor men som vanligt så laddar man hem mer än vad man orkar att bränna..

Sitter just nu på 3st diskar, 60+80+80.
"Man kan aldrig få för mkt "HD-space"

Old Post Feb-25-2003 12:13  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Dax att börja om : (
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackIt's all yours [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackYoji Biomehanika - "Ding A Ling" (DJ Scot Project Rmx) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:58.

Forum Rules: