quote:Originally posted by DjRV jezus michel,LEES de posts is voordat je reageert het gaat hier om een NIEUWE remix van age of love en al ging het om de original,dan blijft het nog het zelfde maar het gaat dus om een NIEUWE NIEUWE NIEUWE REMIX!!!!! LOL! Als tie het nou niet begrijpt, dan tja... *zucht* ...
Jezes jullie kunnen altijd maar blijven doorkankeren. Gewoon omdat ik Age of love al overdraaid vind (dus ook alle remixen ervan)
ga jij nou maar gewoon weer naar Lasgo luisteren
Ik speel al 13 jaar in verschillende discotheken van Belgie, en jij?
ik speel nog steeds met duplo dus jij SPEELT jouw liedjes in de discotheken.. stoerrrr met een blokfluit ofzo ? als je nou al 13 jaar platen draait is t wat anders
quote:Originally posted by DJ_Massive ik speel nog steeds met duplo dus jij SPEELT jouw liedjes in de discotheken.. stoerrrr met een blokfluit ofzo ? als je nou al 13 jaar platen draait is t wat anders Weer zo'n volwassen antwoord... stoerrrrr Natuurlijk heb ik het over vinylplaten en cd's
uch ga eens een pilsje drinken ofzo....
___________________ Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
wat draai je dan zoal Meneer_Michel? van die Atmoz stijl piepschuim trens?
Hangt ervan af in welke club ik speel natuurlijk, maar dat zal jij wel niet begrijpen Uplifting, progressive, techno, goa, hardcore en drum&Bass
m anusje van alles dus en nee dat begrijp ik niet, want ik kijk alleen naar TMF, vette trance clips man