vorige keer gemist, komt morgen weer (toch) is t een beetje boeiend??
Mar-26-2003 16:08
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
oh, nu deze thread toch weer hoog staat, a.s. zondag dj jean bij 'nieuw geld'. dat gaat dus over ondernemers in de nieuwe economie die miljonair zijn geworden. Zit er dus dik in dat jantje effe gaat patsen met zn maserati
grtz,
TNG
Mar-26-2003 16:30
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by tango
oh, nu deze thread toch weer hoog staat, a.s. zondag dj jean bij 'nieuw geld'. dat gaat dus over ondernemers in de nieuwe economie die miljonair zijn geworden. Zit er dus dik in dat jantje effe gaat patsen met zn maserati
grtz,
TNG
Dat doet ie in elk interview ja. En ook opscheppen over al zn veroveringen, meisjes van 20 enzo.
EN ZET DIE ZONNEBRIL EENS AF!!
Mar-26-2003 17:28
eieregooie
Perceptions
Originally posted by tango
grtz,
TNG
De laatste keer dat ik een interview met em zag had 'ie ut nog over z'n Impreza...
Maarre... insider information: Jan heeft een jaar in een Yaris gereden omdat z'n rijbewijs in beslag was genomen
Mar-27-2003 14:38
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
Registered: Feb 2003
ow dus je mag zonder rijbewijs WEL in een yaris rijden?
Mar-27-2003 14:51
eieregooie
Perceptions
Originally posted by robin
ow dus je mag zonder rijbewijs WEL in een yaris rijden?
Ja tuurlijk!
Nee, een Yaris valt gewoon wat minder op dan een Maserati... En volgens mij kan je met een Yaris nauwelijks te hard rijden
Mar-27-2003 15:03
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
Registered: Feb 2003
ghehe die van mij gaat net 140 (GT3 (ps2) ).. heuveltje af dan
Mar-27-2003 15:05
Biohazard
Progressive Trance Addict
Registered: Nov 2001
Wat vinden jullie trouwens van MTV Dance, ik heb 1 aflevering gezien en het was vet
Ze hadden een interview met Lucien Foort. Lucien liet blijken dat hij een cool maar vooral intelligent persoon is, die veel interesante dingen te vertellen had. Verder hadden ze een Twix talent Special met DJ Joop, en een special over Creamfields in Ierland gepresenteerd door de engelse techno held Mr C. Echt een top programma
Mar-27-2003 18:53
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Dat doet ie in elk interview ja. En ook opscheppen over al zn veroveringen, meisjes van 20 enzo.
EN ZET DIE ZONNEBRIL EENS AF!!
20? 20?
15 zul je bedoelen!!!!!!!!
quote:
Originally posted by Biohazard
Wat vinden jullie trouwens van MTV Dance, ik heb 1 aflevering gezien en het was vet
Ze hadden een interview met Lucien Foort. Lucien liet blijken dat hij een cool maar vooral intelligent persoon is, die veel interesante dingen te vertellen had. Verder hadden ze een Twix talent Special met DJ Joop, en een special over Creamfields in Ierland gepresenteerd door de engelse techno held Mr C. Echt een top programma
Top programma. Heb het niet helemaal gezien ivm studio sport.
Maar ga het zeker vaker kijken!
Wordt het nog een keer herhaald??
SnuggLe
Mar-27-2003 19:25
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Biohazard
Ik heb het ook gezien, was idd super!!
Ennuh Snuggle....ik weet niet of het nog een keer wordt herhaald maar ik het al 2x gezien. Het is dus iig al 1x herhaald, zal denkik vast nog wel een keer voorbij komen. Doen ze vaak bij mtv