Originally posted by magrec
Ach ja het wordt nooit meer zoals de 1e met sven vath, carl cox, judge jules en tiesto (oja en jean) dat ik ook naar de 2e editie ben gegaan was een grote fout.
Totaal mee eens, naar de 2e editie ben ik wijzelijk niet gegaan.
___________________
Down-Under was da bomb
Mar-01-2003 18:24
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Location: Leiden
White
- Jean
- Armin van Buuren
- Johan Gielen
- Joop
- Astrid
Black
- Marco V
- Dana
- Bas & Ram
- Michel de Hey
- Mauro Picotto
Ik hou het alleen bij white, black boeit me sowieso niet.
Johan Gielen is bevestigd
Jean zal ook wel komen
Joop
Erick E (pure gok)
ID-T was in onderhandeling met Ferry Corsten's management over Sensation White, maar volgens mij boeit t Ferry niet zoveel, want hij deed er nogal luchtig over en Trance Energy vond ie ook helemaal versnaaid door ID-T
en ach.. doe Rank 1 er dan ook nog maar bij he
In ieder geval: Qontact ownz all!! Dus vandaar dat t hele forum juist daarheen gaat
Originally posted by ahp2002
In ieder geval: Qontact ownz all!! Dus vandaar dat t hele forum juist daarheen gaat
Valt wel mee toch? Zeker nog nie in de Tiësto In Concert draad gekeken?
Mar-03-2003 02:22
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by Muppet
Ik vroeg me ff af waarom iedereen tiesto erbij zet want ik d8 dat hij ruzie had ofzo met id-t??????
*zucht*
NON-SENS
Mar-03-2003 02:23
ahp2002
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Netherlands
quote:
Originally posted by eieregooie
Valt wel mee toch? Zeker nog nie in de Tiësto In Concert draad gekeken?
euh nee daar heb ik nog niet gekeken. maar volgens mij gaan er toch ook wel een hoop naar qontact in hmh
maar t kutte is dat ik verwacht had dat ID-T voor trance energy 10 wel met een mega line-up zou komen, maar dat was dus niet t geval..
zou t komen dat de namen van de feesten zo gevestigd zijn dat ze niet meer gedwongen zijn om een innovatieve line-up te presenteren? dat t nu gewoon makkelijk incashen is en dat over 2 jaar ofzo deze feesten verdwenen zijn?
hmmmm
___________________
bah
Mar-03-2003 15:27
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by ahp2002
zou t komen dat de namen van de feesten zo gevestigd zijn dat ze niet meer gedwongen zijn om een innovatieve line-up te presenteren? dat t nu gewoon makkelijk incashen is en dat over 2 jaar ofzo deze feesten verdwenen zijn?
In het geval van TE wel denk ik... of ze moeten het concept helemaal omgooien...