Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > חוזרים לשגרה!?!?!?!?!
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
fishfish
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Karkom Israel
Evil1

רק רציתי להוסיף על מה שכבר נאמר כאן:
מוווווווווווווות לערבים!

Old Post Mar-05-2003 20:43  Israel
Click Here to See the Profile for fishfish Click here to Send fishfish a Private Message Add fishfish to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AnthemFreak
Pussy Addict!!!



Registered: May 2002
Location: Givataim, Israel


יאללה איזה עצוב זה...
אחרי חודשיים של שקט... פיגוע כזה גדול
ממש מבאס.. לא יודע איך להסביר את זה אבל אחרי הרבה זמן של שקט היה לי תחושה כאילו זה כבר נגמר ואז בא כזה פיגוע עם 15 הרוגים..
ערבים בני שרמוטות..
צריך לשרוף אותם!!!!!!!

Old Post Mar-05-2003 21:36  Israel
Click Here to See the Profile for AnthemFreak Click here to Send AnthemFreak a Private Message Add AnthemFreak to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

נסכם את היום הזה....

15 הרוגים
פשוט לא יאומן כל פעם מחדש


ובאמת נשר
אני לא יודע איפה אתה חי אבל כל יום יש מלאאאאאאאא התרעות וצה"ל והמשטרה עושים עבודה מעולה

אבל שמעו זה ממש קשה לעצור
.....


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Mar-05-2003 21:47 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by nesher
אחרי כל-כך הרבה זמן כבר התרגלנו שאין פיגועים דווקא
נקווה שזה היה חד פעמי


אני קראתי בעיתון לפני כמה ימים שערפאת מתכוון להפסיק עם הפיגועים עד אחרי המלחמה...
ואז פתאום זה מגיע...
וואלה לא יודע מה להגיד... נקווה שזה באמת חד פעמי


___________________
.

Old Post Mar-05-2003 23:02 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

quote:
Originally posted by TinkerbeL
אם כבר מדברים על ערבים הנה הודעה שקיבלתי עכשיו באי סי קיו:
colyana (ICQ#157847319) Wrote:
Hi bitch...how r u and how r ppl who died this afternoon in this bus blast in Haןfa...poor them eh..they r in hell now burning more and more :-)
Maybe u'll be the next victim soon...Hope so...we'll still fuckyng u what even u did and think...we'll exterminate all jewish all over the earth to make peace and love come again....u r the virus of this planet and we got to fight with u...u can answer me if u got anything to say BITCH..FUCK U ALL THERE

היה לזה המשך של עוד הודעות אבל אני יחסוך ממכם

תשימו לב למעלה יש את המספר אי סי קיו שלו כולכם מוזמנים להציף
אני אישית כתבתי לו 1000000 פעם
יש לי בדיחה בשבילך מה זה ערבי טוב
ערבי מת
וגם שהוא פסיכי


אני רק מחכה שמישו ישלח לי הודעה כזאת....
גררר


___________________

Old Post Mar-06-2003 06:14 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
coby
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location:

quote:
Originally posted by TinkerbeL
אם כבר מדברים על ערבים הנה הודעה שקיבלתי עכשיו באי סי קיו:
colyana (ICQ#157847319) Wrote:
Hi bitch...how r u and how r ppl who died this afternoon in this bus blast in Haןfa...poor them eh..they r in hell now burning more and more :-)
Maybe u'll be the next victim soon...Hope so...we'll still fuckyng u what even u did and think...we'll exterminate all jewish all over the earth to make peace and love come again....u r the virus of this planet and we got to fight with u...u can answer me if u got anything to say BITCH..FUCK U ALL THERE

היה לזה המשך של עוד הודעות אבל אני יחסוך ממכם

תשימו לב למעלה יש את המספר אי סי קיו שלו כולכם מוזמנים להציף
אני אישית כתבתי לו 1000000 פעם
יש לי בדיחה בשבילך מה זה ערבי טוב
ערבי מת
וגם שהוא פסיכי




איך האנשים האלה מעצבנים אותי !!!!... לפני כמה זמן דיברתי אם איזה אחת נאצית שאמרה שישמידו את כל היהודים תוך 20 שנה..

אז אמרתי לה שהיא תלך לגהנום והשטן יאנוס אותה בתחת

Old Post Mar-06-2003 08:39  Israel
Click Here to See the Profile for coby Click here to Send coby a Private Message Add coby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tarantula
#1 iLTa GiRL



Registered: Aug 2002
Location: israel!!!!! :)

יאללה עם הפיגועים האלה,
כל פעם הם קורעים אותך מבפנים... או שכבר פחות..
כמה שכואב לשמוע את זה, זה נהפך לשיגרה כבר..
אבל מה פעם ראשונה שפיגוע נוגע בי , יותר קרוב מאי פעם
כן כנראה שזה בכל זאת יכול לקרות לכל אחד..

יש לי ידיד שעכשיו בצבא בתותחנים, אז שנים מהחברים שלו ליחידה נהרגו
בפיגוע..
הוא בא אליי אתמול, לא זיהיתי אותו בכלל, הוא היה כל כך מבוהל
איך שחיים משתנים פתאום, עוד היום הם היו אמורים לצאת ביחד, לפני כמה ימים הוא עוד אמר
הנה תכירי כמה חברים טובים שלי מהצבא..

מפחיד.. פשוט אין מילים...

Old Post Mar-06-2003 17:23  Israel
Click Here to See the Profile for Tarantula Click here to Send Tarantula a Private Message Add Tarantula to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

quote:
Originally posted by Tarantula
יאללה עם הפיגועים האלה,
כל פעם הם קורעים אותך מבפנים... או שכבר פחות..
כמה שכואב לשמוע את זה, זה נהפך לשיגרה כבר..
אבל מה פעם ראשונה שפיגוע נוגע בי , יותר קרוב מאי פעם
כן כנראה שזה בכל זאת יכול לקרות לכל אחד..

יש לי ידיד שעכשיו בצבא בתותחנים, אז שנים מהחברים שלו ליחידה נהרגו
בפיגוע..
הוא בא אליי אתמול, לא זיהיתי אותו בכלל, הוא היה כל כך מבוהל
איך שחיים משתנים פתאום, עוד היום הם היו אמורים לצאת ביחד, לפני כמה ימים הוא עוד אמר
הנה תכירי כמה חברים טובים שלי מהצבא..

מפחיד.. פשוט אין מילים...


וואי איזה מיסכן:\
ואללה ניראה לי אם זה היה קורה לי (חס וחלילה ובלי עין הרע) הייתי ניכנס לדיכאונות חבל על הזמן


___________________

Old Post Mar-06-2003 19:14 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by Tarantula
יש לי ידיד שעכשיו בצבא בתותחנים, אז שנים מהחברים שלו ליחידה נהרגו
בפיגוע..
הוא בא אליי אתמול, לא זיהיתי אותו בכלל, הוא היה כל כך מבוהל
איך שחיים משתנים פתאום, עוד היום הם היו אמורים לצאת ביחד, לפני כמה ימים הוא עוד אמר
הנה תכירי כמה חברים טובים שלי מהצבא..

מפחיד.. פשוט אין מילים...


חבר שלי עכשיו סיים קורס חובשים...
ואלה היו שבועיים מזה קשים בשבילו...

יום שישי שעבר הם קיבלו קריאה על שריפה באחד הקיבוצים קרוב לבסיס שלו...
הוא הציל אחת עם 95 אחוז כוויות!! דרגה שלישית!!
הם באו לבקר אותה אתמול בבית חולים והיא נפטרה שלשום בעצם

והיה עוד אחד מהבסיס שלו ששיחק עם הנשק וירה לעצמו בבטן
הוא הראשון שהגיע לשם אחרי שהוא שמע את הירייה... כל המעיים שלו בחוץ והכל... ישר רץ קרא לרופאים והחייאה והכל... אבל היה מאוחר מדי וההוא מת להם שם במקום

לא נעים בכלל!!


___________________
.

Old Post Mar-07-2003 16:24 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by Hell_Copter
חבר שלי עכשיו סיים קורס חובשים...
ואלה היו שבועיים מזה קשים בשבילו...

יום שישי שעבר הם קיבלו קריאה על שריפה באחד הקיבוצים קרוב לבסיס שלו...
הוא הציל אחת עם 95 אחוז כוויות!! דרגה שלישית!!
הם באו לבקר אותה אתמול בבית חולים והיא נפטרה שלשום בעצם

והיה עוד אחד מהבסיס שלו ששיחק עם הנשק וירה לעצמו בבטן
הוא הראשון שהגיע לשם אחרי שהוא שמע את הירייה... כל המעיים שלו בחוץ והכל... ישר רץ קרא לרופאים והחייאה והכל... אבל היה מאוחר מדי וההוא מת להם שם במקום



בקשר לדוגמא עם הכוויות - איך בדיוק חבר שלך הציל לה את
החיים ?
הטיפול היחידי שחובש יכול לתת זה פינוי מהיר כי בשטח אין לו אמצעים
בכלל לטיפול כזה
האמצעים שיש לא מצילי חיים הם רק סיפטומיים ...
כג'ון ליחלוח של הרקמות הפגועות וחבישת מטאלין אבל
שום דבר מאלה לא מציל חיים והדבר היחידי בכוויות בדרגה כזאת
זה פינוי ובדרך לתת שתיי ליינים של 2000 הארטמן בעירוי ...

לגבי הפצוע בטן - לפגועי בטן בכלל אין מה לעשות איתם בשטח
גם לרופאים - כל פגיעות הבטן שיש לא משנה איזה סוג
אי אפשר לעשות כלום בשטח ...
זה לא כמו פגיעות חזה , או פגיעות נשימה שיש ניתוחי שטח מסוימים
פגיעת בטן פשוט אי אפשר לעשות כלום - רק לפנות
אין שום אמצעי טיפול ברמת החובש בשטח ואפילו לא ברמת הרופא ...
ובטח שלא עושים החייאה כמו שאמרת - זה רק הורג את הפצוע
לא הגיוני שעשו לה החייאה
החייאה אסור לעשות לפצועי טראומה ובייחוד לא לפצועים עם
פגיעות חודרות ועוד בבטן


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Mar-07-2003 19:57  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by luckystrike
בקשר לדוגמא עם הכוויות - איך בדיוק חבר שלך הציל לה את
החיים ?
הטיפול היחידי שחובש יכול לתת זה פינוי מהיר כי בשטח אין לו אמצעים
בכלל לטיפול כזה
האמצעים שיש לא מצילי חיים הם רק סיפטומיים ...
כג'ון ליחלוח של הרקמות הפגועות וחבישת מטאלין אבל
שום דבר מאלה לא מציל חיים והדבר היחידי בכוויות בדרגה כזאת
זה פינוי ובדרך לתת שתיי ליינים של 2000 הארטמן בעירוי ...

לגבי הפצוע בטן - לפגועי בטן בכלל אין מה לעשות איתם בשטח
גם לרופאים - כל פגיעות הבטן שיש לא משנה איזה סוג
אי אפשר לעשות כלום בשטח ...
זה לא כמו פגיעות חזה , או פגיעות נשימה שיש ניתוחי שטח מסוימים
פגיעת בטן פשוט אי אפשר לעשות כלום - רק לפנות
אין שום אמצעי טיפול ברמת החובש בשטח ואפילו לא ברמת הרופא ...
ובטח שלא עושים החייאה כמו שאמרת - זה רק הורג את הפצוע
לא הגיוני שעשו לה החייאה
החייאה אסור לעשות לפצועי טראומה ובייחוד לא לפצועים עם
פגיעות חודרות ועוד בבטן


לא אמרתי שהוא הציל את החיים שלה!!
אמרתי שהוא הציל אותה משם עם החבר'ה שלו ופינה אותה לבית חולים...
עובדה שהיא מתה שלשום...

ולגבי הפצוע בבטן... באמת קשה להציל את זה... בעיקר שזה פוגע בעורק הראשי כמו במקרה הזה...
אי אפשר היה לעצור את הדימום...
והוא הלך להביא רופא וכל זה... אבל בכל מקרה זה היה מאוחר... אז גם אם החייאה הייתה עוזרת אז פה זה לא היה עוזר
למה שהוא הגיע אליו כבר לא היה לו דופק


___________________
.

Old Post Mar-07-2003 20:16 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ולגבי הפצוע בבטן... באמת קשה להציל את זה... בעיקר שזה פוגע בעורק הראשי כמו במקרה הזה...
אי אפשר היה לעצור את הדימום...
והוא הלך להביא רופא וכל זה... אבל בכל מקרה זה היה מאוחר... אז גם אם החייאה הייתה עוזרת אז פה זה לא היה עוזר
למה שהוא הגיע אליו כבר לא היה לו דופק


מבחינת קושי זה לא בדיוק נכון להגיד שקשה להציל את זה
כי פגיעה בנתיב אוויר ומערכת הנשימה נחשבת להרבה יותר קשה פשוט לה יש
ניתוח שטח שפותר את הבעיה ובאמת לבטן אין שום טיפול בשטח - גם
רופא או פארמדיק לא יכול לעשות כלום בפגיעות בטן ...
רק פינוי ...
ואמרתי לך החייאה לא יכולה לעזור פה במילא - זאת סכמת טיפול
אחרת לגמרי ולא משתמשים בה בכאלה פגיעות ...

ובלי קשר חבר שלך לא הרגיש דופק רק בגלל שהוא איבד הרבה דם וללב
לא היה מה להזרים ולא בגלל שהלב הפסיק לעבוד ...
בפגיעת בטן חודרת כג'ון זאתי
הלב עובד פשוט אין לו כבר כמעט דם להזרים ובגלל זה לא מרגישים דופק .
החייאה במצב הזה רק תעשה את המצב יותר גרוע - הלב עדיין
עובד ואתה רק מפריע לו לעבוד ועושה לו הפרעות בקצב ...
יענו את לוחץ פול גז בניוטרל ...
חוץ מזה שאתה עוזר לשארית הדם שנשארה בגוף להישפך החוצה ...


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Mar-07-2003 20:32  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > חוזרים לשגרה!?!?!?!?!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Artist - Track 12 [2008] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackYahel - "You Feel" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:21.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!