|
מה אתה דפוק ?
הם כרגע ב
2-0
פסדר, סיבוב הבא ברור שהם ינצחו את וירטוז פעמיים
אבל הם יפסידו בטוח לטריוויזיו בחוץ
וגם אם הם ינצחו ויהיה משולש של שלוש קבוצות עם אותו מאזן בגלל שגם בנטון וגם אנחנו זיינו אותם בהפרש אז אין להם הרבה סיכוי
אלא אם כן תהיה הפתעה...
___________________
Never again.
|