jamai heeft gewonnen, ben ik blij mee ook, waarom omdat ik jim niet kan uitstaan, altijd overal tussen door met z'n stinksmoel, "ja wat vinden jullie daarnou van" en bleairt overal weer overheen met zn stinkmuil sjim!!!
k gun het die jamai ook wel t meest, heb nog steeds hekel aan idols maar als iemand van hun 2 moest winnen dan hij maar
Mar-08-2003 22:35
basd
progression
Registered: Jul 2002
Re: the breezah sletjes had failed
quote:
Originally posted by robin k gun het die jamai ook wel t meest, heb nog steeds hekel aan idols maar als iemand van hun 2 moest winnen dan hij maar
Nou ja blijkbaar heb je het wel allemaal gezien dus zo'n hekel kan je er niet aan hebben. Er zijn nog genoeg andere kanalen op tv.
Mar-08-2003 23:03
Stivvekk
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2001
mijn zusje heeft niet op jamai gestemd want ik heb helemaal geen zusje
(de laatste stuiptrekkingen van het idols-niveau)
Mar-08-2003 23:07
Teknikol
terug uut 'de west'!
Registered: Aug 2002
mijn zus(20) dee ook stemme op sjamai
Mar-09-2003 00:15
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Teknikol
mijn zus(20) dee ook stemme op sjamai
O ja... helaas hadden we geen auto gewonnen met het stemmen
Mar-09-2003 02:44
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
gelukkig heeft jami gewonnen die jim heeft echt een monotome stem en dat nummer van jami dat op single komt is nog best goed