hade du tänkt börja jobba DIREKT efter studenten du kenny?
Mar-11-2003 00:45
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by Dioxys
hade du tänkt börja jobba DIREKT efter studenten du kenny?
näe men det är inte sommarlov när man inte har någon skola att återgå till... det är typ oändligt lov tills man har jobb
Mar-11-2003 00:55
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
hehe, precis
tycker vi kan göra nått sånt, låter lite mer aktuellare än festen som vi försökte planera en gång i tiden det är så jävla underbart just det där med att ligga och chilla i en park, inte kommit på charmen med det förens förra sommaren nu synd bara att det inte blev av fler ggr än vad det blev
rekommenderas varmt!
Mar-11-2003 00:58
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
ja vem längtar inte till sommaren? hade man haft mer pengar än vad man har.. hade man ju lätt dragit på fler chartersemestrar... under de mörka månaderna
våren som annalkas e ju rätt nice me... går an liksom sol!!! Skööönt....(det e ju bara mars kvar nu som e tradigt)
ja tycker lätt ni sthlm-ta's ska dra igång en liten gathering i nån park me boomblaster alltså! najz! Man borde umgås mera
Mar-11-2003 08:09
zamson
i´ll house you
Registered: Dec 2002
ja fan nu e den ju på väg...sommaren!! första dan som jag anser att d e sommar ska jag sätta på three drives on a vinyl - greece 2000 o njuta :P
Mar-11-2003 15:39
fede
(((d[-_-]b)))
Registered: Sep 2002
quote:
Originally posted by mindshooter
Det är faktiskt så att jag redan i slutet på förra sommaren började tänka på att denna sommar dra ut på djurgården med en boomblaster, sexpack och en frisbee...fotboll oxå kanske...osså får den som vill komma...så kanske vi blir ett par TAs i gröngräset som chillar till lite sweet summer trance
Långholmen är en bra idé oxå... men fan vad jag ska utnytja sommaren i år...18 och allt. Mitt sista sommarlov!!!!
bra idé
skönt o bara chilla, snacka ute o spela fotboll
Mar-11-2003 16:57
P4z!
see you in another life
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Dioxys
föresten? alla måste väll ha trance låtar eller vilken genre som helst, som de håller varmt om hjärtat och tänker på sommarminnen?
själv har man då solid session - janeiro (avb remix) man with no name - sugar rush (raw cane mix) atb - the summer safri duo - sunrise tillman urmacher - ocean to shore (on the run)
det var iaf ett par jag hade dela nu med er med lite tips
Cygnus X - Superstring
Balearic Bill - Destination Sunshine (DJ Tiësto Power Mix)
BT - Flaming June (BT vs Paul van Dyk Remix)
Paul van Dyk - For an Angel
Conductor and The Cowboy - Feeling This Way
Delerium - Silence (DJ Tiësto Remix) & (Airscape Remix)
Jan Johnston - Flesh (DJ Tiësto Remix)
M3 - Bailamos(Matt Darey Mix)
Mesh - Persuasion
NU NRG - Dreamland
Rank 1 - Airwave
Solar Stone - Seven Cities
Tillman Uhrmacher - On The Run (Ocean 2 Shore Mix)
Three Drives on a Vinyl - Greece 2000
ooh don't get me started längtar skitmkt till sommaren!
Last edited by P4z! on Mar-11-2003 at 18:45
Mar-11-2003 18:37
P4z!
see you in another life
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Glorie
ja tycker lätt ni sthlm-ta's ska dra igång en liten gathering i nån park me boomblaster alltså! najz! Man borde umgås mera
Det där låter guld! Vore ju hur skönt som helst och fixa nån liten fest i en park/skog och bara chilla till skön sommartrance
Mar-11-2003 18:47
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
skitskönt med boomblaster o allt! ..hade faktiskt drömt det nångång... Jag o några kompisar (bl.a shytrance ) var vid nån fin sjö med skog, och vi hade tagit med en engångsgrill o grillat lite käk, och sedan under hela dagen pumpat med trance! Sedan drar man ju och badar oxå
Mar-11-2003 19:44
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
djurgården har sthlms skönaste parker Och jag har boomblaster....C U there Jag ska lära er alla att Poia
Weekend players - Into the sun (Riva edit)
Mar-11-2003 20:00
lonne
Stranger Than Fiction
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by mindshooter
djurgården har sthlms skönaste parker Och jag har boomblaster....C U there Jag ska lära er alla att Poia
Weekend players - Into the sun (Riva edit)
Sant Mindshooter, djurgården är härlig. En annan park som ligger mig varm om hjärtat är Hagaparken. Ni som inte varit där, stick dit.
Mar-11-2003 20:37
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
lonne hagaparken e så jävla nice...precis vid alla "tälten" där så ere ju en dal neråt som e formad som en amfibieteater...så jävla fint ställe
å bra kenny...du har ju redan lovat mig så de blir ju perfekt