Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > sommar kom snabbare!!
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

hade du tänkt börja jobba DIREKT efter studenten du kenny?

Old Post Mar-11-2003 00:45 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Dioxys
hade du tänkt börja jobba DIREKT efter studenten du kenny?

näe men det är inte sommarlov när man inte har någon skola att återgå till... det är typ oändligt lov tills man har jobb

Old Post Mar-11-2003 00:55 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

hehe, precis

tycker vi kan göra nått sånt, låter lite mer aktuellare än festen som vi försökte planera en gång i tiden det är så jävla underbart just det där med att ligga och chilla i en park, inte kommit på charmen med det förens förra sommaren nu synd bara att det inte blev av fler ggr än vad det blev

rekommenderas varmt!

Old Post Mar-11-2003 00:58 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Party Hat

ja vem längtar inte till sommaren? hade man haft mer pengar än vad man har.. hade man ju lätt dragit på fler chartersemestrar... under de mörka månaderna

våren som annalkas e ju rätt nice me... går an liksom sol!!! Skööönt....(det e ju bara mars kvar nu som e tradigt)

ja tycker lätt ni sthlm-ta's ska dra igång en liten gathering i nån park me boomblaster alltså! najz! Man borde umgås mera

Tom Cloud - Told You So

Old Post Mar-11-2003 08:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

ja fan nu e den ju på väg...sommaren!! första dan som jag anser att d e sommar ska jag sätta på three drives on a vinyl - greece 2000 o njuta :P

Old Post Mar-11-2003 15:39  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by mindshooter
Det är faktiskt så att jag redan i slutet på förra sommaren började tänka på att denna sommar dra ut på djurgården med en boomblaster, sexpack och en frisbee...fotboll oxå kanske...osså får den som vill komma...så kanske vi blir ett par TAs i gröngräset som chillar till lite sweet summer trance

Långholmen är en bra idé oxå... men fan vad jag ska utnytja sommaren i år...18 och allt. Mitt sista sommarlov!!!!

bra idé
skönt o bara chilla, snacka ute o spela fotboll

Old Post Mar-11-2003 16:57 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
P4z!
see you in another life

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Dioxys
föresten? alla måste väll ha trance låtar eller vilken genre som helst, som de håller varmt om hjärtat och tänker på sommarminnen?

själv har man då
solid session - janeiro (avb remix)
man with no name - sugar rush (raw cane mix)
atb - the summer
safri duo - sunrise
tillman urmacher - ocean to shore (on the run)

det var iaf ett par jag hade dela nu med er med lite tips

Cygnus X - Superstring
Balearic Bill - Destination Sunshine (DJ Tiësto Power Mix)
BT - Flaming June (BT vs Paul van Dyk Remix)
Paul van Dyk - For an Angel
Conductor and The Cowboy - Feeling This Way
Delerium - Silence (DJ Tiësto Remix) & (Airscape Remix)
Jan Johnston - Flesh (DJ Tiësto Remix)
M3 - Bailamos(Matt Darey Mix)
Mesh - Persuasion
NU NRG - Dreamland
Rank 1 - Airwave
Solar Stone - Seven Cities
Tillman Uhrmacher - On The Run (Ocean 2 Shore Mix)
Three Drives on a Vinyl - Greece 2000

ooh don't get me started längtar skitmkt till sommaren!

Last edited by P4z! on Mar-11-2003 at 18:45

Old Post Mar-11-2003 18:37  Sweden
Click Here to See the Profile for P4z! Click here to Send P4z! a Private Message Visit P4z!'s homepage! Add P4z! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
P4z!
see you in another life

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Glorie
ja tycker lätt ni sthlm-ta's ska dra igång en liten gathering i nån park me boomblaster alltså! najz! Man borde umgås mera

Det där låter guld! Vore ju hur skönt som helst och fixa nån liten fest i en park/skog och bara chilla till skön sommartrance

Old Post Mar-11-2003 18:47  Sweden
Click Here to See the Profile for P4z! Click here to Send P4z! a Private Message Visit P4z!'s homepage! Add P4z! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

skitskönt med boomblaster o allt! ..hade faktiskt drömt det nångång... Jag o några kompisar (bl.a shytrance ) var vid nån fin sjö med skog, och vi hade tagit med en engångsgrill o grillat lite käk, och sedan under hela dagen pumpat med trance! Sedan drar man ju och badar oxå

Old Post Mar-11-2003 19:44  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Love

djurgården har sthlms skönaste parker Och jag har boomblaster....C U there Jag ska lära er alla att Poia

Weekend players - Into the sun (Riva edit)

Old Post Mar-11-2003 20:00 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by mindshooter
djurgården har sthlms skönaste parker Och jag har boomblaster....C U there Jag ska lära er alla att Poia

Weekend players - Into the sun (Riva edit)

Sant Mindshooter, djurgården är härlig. En annan park som ligger mig varm om hjärtat är Hagaparken. Ni som inte varit där, stick dit.

Old Post Mar-11-2003 20:37  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

lonne hagaparken e så jävla nice...precis vid alla "tälten" där så ere ju en dal neråt som e formad som en amfibieteater...så jävla fint ställe

å bra kenny...du har ju redan lovat mig så de blir ju perfekt

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-11-2003 20:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > sommar kom snabbare!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWho knows this KILLER TUNE ? [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCor Fijneman - 80 Days With Mark Norman [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:12.

Forum Rules: