Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Henkie_henk Ik zal ff 200 meeltjes sture lol... krijg je weer dezelfde kwasie interessante antwoorden terug netzoals van ID&T(eringjoden)
ja net als met sensation he. LOL AToen hebben ze ook aardig wat mailtjes gehad zeg. Hehe.
May-26-2001 17:16
arno
crack addict
je ziet toch zo dat dat stukkie niet echt is, alsof een politicus zo duidelijk zo'n negatieve mening naar voren zou laten komen in zo'n kort stukje tekst. + dat er helemaal geen moeilijke woorden instaan, dit is gewoon geschreven door een grappenmaker
And then... HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!
May-26-2001 17:29
Dj Lex
Respect the Lex
quote:
Originally posted by arno je ziet toch zo dat dat stukkie niet echt is, alsof een politicus zo duidelijk zo'n negatieve mening naar voren zou laten komen in zo'n kort stukje tekst. + dat er helemaal geen moeilijke woorden instaan, dit is gewoon geschreven door een grappenmaker
ja je hebt helemaal gelijk d8 eerst nog dat het echt was, maar later bed8 ik dat ze idd niet zo dom zijn.
May-26-2001 18:39
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
nou ja mischien zijn het wel van zulke mongolen weet jij veel
May-27-2001 14:39
djiwan
Senior tranceaddict
Registered: Feb 2001
Laat die oude gek zijn bek houden!!!!
The Hose - Call It Hardstyle
Nitro Man - Indian Rave
Gabry Fasano - Chicago
May-29-2001 16:27
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
Dat stukje is echt niet geschreven door een politicus. Denk maar niet dat een politicus zich zo simpel en suf uit zou drukken. Het lijkt meer geschreven door een 12-jarige (het spijt me als ik de schrijver van dat onnozele stukje nu beledig omdat ie misschien in werkelijkheid wel 13 is...)