Originally posted by luckystrike
ואללה לא נראה לי עדיין ...
אני מקווה שככה עד פסח זה ייצא
אני מת לשמוע את שניהם - גם הפרוגרסיב של סייגונס בלי
הרמיקסים אחלה ...
נקווה ביותר!!
זה שתי דיסקים חובה בכל אוטו של חובב טראנס\פרוגרסיב
___________________
Mar-25-2003 19:15
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
Cygnus_X_-_Collected_Works-2CD-PROPER-2003-MiM
השתחרר חבר'ה
רוצו להוריד
___________________
.
Mar-27-2003 21:39
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter Cygnus_X_-_Collected_Works-2CD-PROPER-2003-MiM
השתחרר חבר'ה
רוצו להוריד
WOOOOPA !!!!!!!!!!!!!!!
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Mar-28-2003 17:33
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
אה כן
יש לי את זה
אבל הורדתי רק את דיסק 2
ועודד הליצ'ר כבר הספיק לסחוט ממני את הכל
הדיסק הראשון בסדר לא משהו..
הדיסק השני באמת טוב חוץ משני המיקסים של ארמין ומרקו וי ששמעתי אותם מאה פעם
לפוסיטרון
הישראלים? וואלה לדעתי המיקסים שלהם הכי שווים..
פשוט סוף הדרך
___________________
Mar-31-2003 12:55
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
מורן הראשון חלש בגלל שזה היצירות המקוריות ולא יודע פשוט אין אקסטזה...
זה מעין טראנס ישן כזה אני לא התלהבתי
בכל מקרה הדיסק השני אני מאוד אוהב אותו יש שם רמיקסים ממש טובים
וראסמי הרמיקס של רוברט ושל היומן אבולושן הכי טובים בדיסק...