|
| quote: | Originally posted by tijs08
En ik denk dat het gewoon komt door het domme gedrag van die gebruikers! Kijk naar een O, XL of Now&Wow... wat daar allemaal gebeurt is ook niet niks, maar daar doen mensen het met hun verstand erbij en kennen hun grenzen. Dat is het verschil! |
Kun je dat met elkaar vergelijken? Ik vind het drugsgebruik in een club uberhaupt anders dan op een feest. En met anders bedoel ik matiger...
Het is gewoon de hele cultuur die in het gabber-wereldje onstaan is. Zoveel mogelijk drugs en alles zo raar mogelijk doen (aah..goeie ouwe tijd ). En het lijkt mij ook dat t door combinaties komt. Gelukkig lijkt gabberend Nederland er inmiddels van op de hoogte dat Ketamine en feesten niet samen gaan, maar dan heb je inderdaad nog altijd die leuke buisjes GHB, en HEY wacht s ff, dat kun je immers zo goed mixen met een borreltje, 2 pilletjes en wat nifjes coke (ja sarcasme druipt eraf)
maar ja, wat boeit het. Mensen die teveel en verkeerd gebruiken gaan neer, daar stoor ik me echt niet meer aan, ik lag ze eigenlijk eerder uit als ik ze op de grond zie liggen. Ik zou ook echt geen medelijden verwachten als ik t zelf was. Wel jammer dat je vriendengroep zo uitgendund wordt trouwens...