dan ff bove kijke bij *foto's* en dan zie je t wel staan dacht ik zo..... Mzzls
Zit ik naar die foto's te kijken, zie ik op eens Snuggle voorbij komen Schrik me een hoedje
Mar-26-2003 12:28
Ornadel
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2002
Iedereen weet toch dat Tiesto geen bi is?
Hij is gay
Mar-26-2003 13:32
Hitman
Faked
Registered: Jul 2002
Wat boeit het nou wat ie in z'n vrije tijd doet (als ie die al heeft)??? Die vent zet gewoon elke keer weer een geweldige prestatie neer, of ie nou gay, bi of transseksueel is... (maar dat is ie niet)
Mar-26-2003 17:33
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
en hoe weet jij dat nou zo precies? heb je daar bewijs van?? nee? nou, zo komen roddels dus op de wereld...
Mar-26-2003 17:44
Ornadel
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2002
quote:
Originally posted by Hitman
Wat boeit het nou wat ie in z'n vrije tijd doet (als ie die al heeft)??? Die vent zet gewoon elke keer weer een geweldige prestatie neer, of ie nou gay, bi of transseksueel is... (maar dat is ie niet)
Was ook meer humoristisch bedoeld.
Mar-26-2003 20:17
arjoderoon
Daniëlle Addict
Registered: May 2001
mmz. tuurlijk geloof ik die shit niet. wat ik me dus afvroeg was gewoon: waarom verzinnen mensen van die rare dingen over celebrities?
t kan mij niet boeien of ie het is of niet, zolang hij maar puike plaatjes maakt en draait.
Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto
Mar-27-2003 13:48
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
nou dat doen ze onder ander in dit soort draaden om lol te hebben, en dan blijken er mensen te zijn die het geloven zo krijg je roddels de wereld in.
sommige mensen verzinnen ze gewoon om te kijken hoe ver de roddel komt.
en sommige doen het omdat ze jaloers zijn! dat zijn in mijn ogen vaak de roddels die je in roddelbladen aantreft!