Originally posted by luckystrike
רגע אז זה בעצם הבומבלה השנה ?
זה לא זה
זה רייב אלקטרוני של 24 שעות רצוף..
הבומבמלה גם יתקיים אבל בתאריך מאוחר יותר.
Mar-27-2003 18:47
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
לא קוראים לרייב הזה
rave-o-lotion
או משהו כזה ?
כן אחי
הרגע חבר שלי התקשר אליי ואמר לי כך:
האומנים שיהיו שם
Infected Mushroom
N.D
Nick Phanic
Dynamic & Misted Pupets
Indoor (Avi Elgranati & Ofer Oforia)
Tsyoshi Suzuki
Raja Ram - תותח על!!!
G.M.S - והפעם בהרכב מלא
הלכתי לאתר לילה כדי לראות אם כבר אומרים על זה דברים ולמרבה הפתעתי, אכן פורסמה מודעה עם כל האמנים הנ"ל
5 במות!!!
טראנס אנרג'י הישראלי
מה שאומר - רק פסיכודאלי
כל הזין לחובבי הדיפ, האוס, אפליפטינג וכו'
אבל מלאא אנשים
בכל אופן לי יש כניסה חינם, מה שאומר שאני בטוח יהיה שם
מה אתכם?
Mar-27-2003 19:00
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
טראנס אנרג'י הישראלי
מה שאומר - רק פסיכודאלי
כל הזין לחובבי הדיפ, האוס, אפליפטינג וכו'
אבל מלאא אנשים
בכל אופן לי יש כניסה חינם, מה שאומר שאני בטוח יהיה שם
מה אתכם?