|
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אתה תראה שבסוף לא תיצאו, אז על תשמח כל כך
אני נמנע אם מאוכזבי פולין או מגורשי פולין או איך שתירצו לקרוא לזה, אני נשאר בארץ............אם תיצא (ואני באמת מקווה שכן) אז שיהיה לך הרבה בהצלחה שם אם הקור הנוראי הזה, תהנה כמה שיותר ואני רוצה לראות את התמונה שתעשו (בטח לוטם עומד כמו חמור מחזיק את הביצים ושותה פינקולדה), קיצר אולי אני בכל זאת יבוא למסיבה, להיפרד (לא מימך) חחחחח סתםםםם תודיע לי אם אתה צריך משהו |
בטח שאני אודיע ותזהר למה אני מגיע יחד עם לוטם לגרור אותך מהאוזן למסיבה!!!
___________________
Check My Music
|