quote:Originally posted by Hell_Copter אין בעד מה... שמחתי לעזור זה בסדר, מורן יפצה אותי במזומן גראצי בראדר
___________________ Check My Music
quote:Originally posted by oDrori זה בסדר, מורן יפצה אותי במזומן שיפצה גם אותי דרך אגב... בפי אם לסוואמפר הסדרתי גם את העניין עם אורן נאור אז גם הוא אמור לחזור אחרי זמן שהוא לא היה פה
___________________ .
quote:Originally posted by YuVaL צח.. חלאס להתנהג כמו בוגר! צח אחד הילדים הקטנים חחחחחחחחחחחחחח
quote:Originally posted by Hell_Copter בפי אם לסוואמפר הסדרתי גם את העניין עם אורן נאור אז גם הוא אמור לחזור אחרי זמן שהוא לא היה פה שו?
quote:Originally posted by oDrori שו? הוא פירמט את המחשב ושכח את הסיסמה שלו והאי מייל השתנה אז הסדרנו את העניין והוא גם חזר...
קיצר עודד יא חמור תאמין לי שאם הייתי שולח פיאם לסאומפי תוך רגע היה מטופל פשוט בקושי יצא לי להיות פה ותאכלס אתה צודק לקח לנו הרבה יותר מדי זמן לטפל בזה טעות שלנו - לא יקרה שוב פעם ותודה לדוד רועי שדאג לסדר את זה באמת
___________________ CHICANE - EMPIRES ! ! !
quote:Originally posted by luckystrike קיצר עודד יא חמור תאמין לי שאם הייתי שולח פיאם לסאומפי תוך רגע היה מטופל פשוט בקושי יצא לי להיות פה ותאכלס אתה צודק לקח לנו הרבה יותר מדי זמן לטפל בזה טעות שלנו - לא יקרה שוב פעם ותודה לדוד רועי שדאג לסדר את זה באמת אם ואם ואם אתה עצלן חייבים פגישת משולש לפני פולין... בוא כבר!!! ולקח לסוואמפר כמה ימים טובים לטפל בפי אם שלי...
quote:Originally posted by Hell_Copter ולקח לסוואמפר כמה ימים טובים לטפל בפי אם שלי... הוא פשוט מוצף בכאלה ... למרות שאם הוא יודע שאתה מוד בפיאמים של מודים הוא מטפל מהר אחי
quote:Originally posted by luckystrike הוא פשוט מוצף בכאלה ... למרות שאם הוא יודע שאתה מוד בפיאמים של מודים הוא מטפל מהר אחי חפיף אחי... עבר דווקא בפי אם השני הוא טיפל מהר... לא עקרוני
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA