Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Frukt!
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
AnD
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

kiwi for president.

btw: hatar när man håller på och lägger frukt i mat, t.ex. banan eller annanas på pizza, fyy. eller när man lägger massa krossad annanas på fläskkotlett, bläh.

Help me identify these tunes, please:
ID1 and ID2

Old Post Mar-26-2003 19:35  Sweden
Click Here to See the Profile for AnD Click here to Send AnD a Private Message Add AnD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cviper
Lurking on TA

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by AnD
btw: hatar när man håller på och lägger frukt i mat, t.ex. banan eller annanas på pizza, fyy. eller när man lägger massa krossad annanas på fläskkotlett, bläh.

Håller helt med.

Annars e det nice med frukter. Kiwi.. mmm.

Old Post Mar-26-2003 20:32  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nekholm
nekholm

Registered: Jan 2001

Öh.. E inte jordgubbar o hallon bär?

Persika, vindruvor, kiwi, vattenmelon etc.

Jag garanterar inte att alla ovanstående är frukter, men de är goda ändå

Old Post Mar-26-2003 21:13  Finland
Click Here to See the Profile for nekholm Click here to Send nekholm a Private Message Visit nekholm's homepage! Add nekholm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

jordgubbar är överskattade, godaste frukten e päron, riktigt stora gröna blöta anjou päron

Old Post Mar-27-2003 09:19  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fruktsoppa
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2001

vindruvor, melon, apelsin(hatar att skala), banan, äpple, plommon är de godaste frukterna.. länge leve sommaren..

krämer och soppor är grymt gott också..

Old Post Mar-27-2003 11:09  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rem_monster
tranceaddict

Registered: Feb 2003

Bananer äter jag på glass det är gött.

Annars är melon, jordgubbar, äpplen och päron inte helt fel.

Old Post Mar-27-2003 16:39  Sweden
Click Here to See the Profile for rem_monster Click here to Send rem_monster a Private Message Add rem_monster to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WoberT
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

såg att nån skrev grapefrukt.. usch o fy o blä.. det är nog det värsta jag vet.. hatar beska saker.. ska va sött o härligt.. jordgubbar är ju mums.. o körsbär oxå.. =D

Old Post Mar-28-2003 07:54  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by fruktsoppa
(hatar att skala)
krämer och soppor är grymt gott också..

Skala är fett jobbigt!!

Men du i viklet land växer det krämer och soppor? låter coolt.

Old Post Mar-28-2003 09:56 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fruktsoppa
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by mindshooter
Skala är fett jobbigt!!

Men du i viklet land växer det krämer och soppor? låter coolt.

typ i ekströms trädgård. tror jag iaf.
man kan odla det iaf. det har jag sett på tv iaf.

Old Post Mar-28-2003 10:25  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
HappyHappy

quote:
Originally posted by fruktsoppa
typ i ekströms trädgård. tror jag iaf.
man kan odla det iaf. det har jag sett på tv iaf.

Fan va coolt, visste inte det. Kan vi inte dra dit nån gång då? Skulle gärna plocka ett par färska fruktsoppor till mig själv.

Old Post Mar-28-2003 11:42 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

dags å lägga mig i *seeeeg*

jordgubbar med kaffegrädde e riktigt mumsigt på sommarn, samma sak gäller hallon med glass....riktigt gott

en annan sak jag upptäckt att jag gillar är att käka färsk annanas rakt av (inte burk utan riktig färsk)

de e sjukt gjutet å ta en skiva annanas när man börjar bli lite trött å hängig

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-28-2003 15:17  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

quote:
Originally posted by n0bben-
haha, påminner mig om en rolig grej på en fest. en polare var ganska full och hittade en ananas och skulle skära den i skivor med en vass jäkla kniv. TJOFF rakt i fingret, haha
blödde rätt bra men fingret klarade sig

Garvar över hur störd meningen ovan låter. Läs den ungefär som om alldeles för ivrig åttaåring skulle ha sagt det. (Jag vet, jag är inte helt frisk)

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Mar-28-2003 16:18  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Frukt!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMarcel Woods - Serenity (Which Mix) [2003] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackIndigo Child - "Take A Breath Of You" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:06.

Forum Rules: