ענקקקקקקקקקקק חבל שלא הייתי (חולה ובוכה בבית כולי לבדי) אבל אני שמח לפחות שקיבלת תמורה להשקעה שלך ושל כל בני געש החסונים, אני יודע שאתה כבר "נופש" בפולין אז קצת מאוחר לאחל לך בהצלחה ותהנה וכל המוצי פוצי הזה, ועל תשכח את הפאקט שלי יטווס
___________________
מש"ק כיבוי תעופתי, אחד התפקידים החזקים
"כבאי טוב זה כבאי מעשן"
|