NEE zoek op in je irc logs.. ik riep nog TIESTO en toen ging iedereen van JAH duhh enzo.. en ik was niet stoned of dronken.. ..echt niet..
Apr-01-2003 18:17
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
ik ga toch echt niet hier verder over in discussie,er is geen 643 gedraait.
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Apr-02-2003 00:05
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
quote:
Originally posted by robin
NEE zoek op in je irc logs.. ik riep nog TIESTO en toen ging iedereen van JAH duhh enzo.. en ik was niet stoned of dronken.. ..echt niet..
Sja aangezien iedereen stoned of dronken was ben jij de enige die t gehoord heeft
Apr-02-2003 09:19
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Donna
Sja aangezien iedereen stoned of dronken was ben jij de enige die t gehoord heeft
Jij denkt/dacht zkr dat iedereen stoned of dronken was, maar dat zal wel komen omdat je zelf in de hogere sferen was :P
Apr-02-2003 09:46
Donna
Elitist
Ik ben zelfs in hogere sferen als ik nuchter ben dus dat zou niet uit moeten maken
Ik geef alleen Robin ff een reden zodat t lijkt alsof ie niet dom lult
:-offtopic:
Last edited by Donna on Apr-02-2003 at 12:36
Apr-02-2003 11:26
Three 'O Three
Lekker raggen
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by Dj Lex
Jij denkt/dacht zkr dat iedereen stoned of dronken was, maar dat zal wel komen omdat je zelf in de hogere sferen was :P
Ik denk dat jij dacht dat Donna in hogere sferen was en dat ze daardoor niet kon zien dat de rest nuchter was, omdat je zelf hartstikke bezopen was.
Apr-02-2003 19:57
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Ik denk dat jij dacht dat Donna in hogere sferen was en dat ze daardoor niet kon zien dat de rest nuchter was, omdat je zelf hartstikke bezopen was.
Ga jij nou ook al beginnen? De man die altijd dronken is
Back to topic nee er is geen Love on fire gedraaid
Apr-02-2003 20:19
Donna
Elitist
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Was ook zo maar ik dacht lamaar want dat issie zelf toch alweer vergeten,hij weet nu niet meer dat jij gewoon hartstikke waus was en dus niet eens gedronken had,maar als we daar eenmaal aan gaan beginnen......
Apr-03-2003 06:01
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
Registered: Feb 2003
k moet bekennen dat k wel wat gedronken had tja t moest op.. was verlopen (1 dag:eek waarschijnlijk ben k gewoon gek dus
tot hoelaat duurde die set? misschien dat ie ergens daarna gedraaid is ofzo.. dat k beetje in de war ben ofzo