quote:Originally posted by Optimus Trance iemand nog iets op t net erover gevonden??? Over wat ???????
___________________ Only The Nutted Remain
quote:Originally posted by Nastra Azzurro Over wat ??????? concept denk ik hè
___________________ Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
over concept!!
Uhm Kijk eens 7 posts hierboven of kunnen jullie dat niet zien
hahaha LOL, beter lezen Optimus Nastra krijgt er een punthoofdje van Lijkt me wel vet BTW Greetz, Glaniskanis
___________________ OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG My New Mix! A Plausible Landscape [2012]
quote:Originally posted by Nastra Azzurro Uhm Kijk eens 7 posts hierboven of kunnen jullie dat niet zien ja sorrrrrrrry, ik bedoelde of je in de tussentijd al iets gevonden had!
nou met sven vath word het dus dik KNALLUH!!!:
Hmmmz daar wil ik ook wel naartoe.Wordt dan mn laatste feest voordat ik naarv Kreta ga.Lekkere afsluiter dus. Maaruh die tijden??????? WTF is dat nou weer. 21:00 - 5:00.Dat zijn toch geen feesttijden.Eeen cafe gaat nog later dicht...Beetje jammer. GREETZ!!
quote:Originally posted by Bellie Hmmmz daar wil ik ook wel naartoe.Wordt dan mn laatste feest voordat ik naarv Kreta ga.Lekkere afsluiter dus. Maaruh die tijden??????? WTF is dat nou weer. 21:00 - 5:00.Dat zijn toch geen feesttijden.Eeen cafe gaat nog later dicht...Beetje jammer. GREETZ!! Dat is inderdaad wel vroeg maar ja wel een vette line up he??