Originally posted by Vortex_SA
מבחנים בפיזיקה דופקים את המוח, בדוק
אז זה למה אני ככה...
יש לי מגן בפיזיקה יום שישי
___________________
.
Apr-01-2003 16:50
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
בהצלחה רועי
איך זה הולך
מגן אחד לחשמל ואחר לפרקי בחירה
או שהם ביחד ?
___________________
Never again.
Apr-01-2003 17:00
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by DjChook
בהצלחה רועי
איך זה הולך
מגן אחד לחשמל ואחר לפרקי בחירה
או שהם ביחד ?
אחד לחשמל אחד למכניקה
אין לנו עדיין פרקי בחירה כי לא סיימנו
אני לא יודע כלום!!!!@#$%@##$@~@#$
ולא התחלתי ללמוד.. ואין לי כוח להתחיל ללמוד
___________________
.
Apr-01-2003 17:02
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
אני בטוח שתסתדר
אנחנו לומדים עכשיו אופטיקה בשביל המעבדה / פרק בחירה
למרות שכבר סיימנו שניים מלאים
(זרם חילופין ופיסיקה מודרנית)
___________________
Never again.
Apr-01-2003 17:03
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by DjChook
אני בטוח שתסתדר
אנחנו לומדים עכשיו אופטיקה בשביל המעבדה / פרק בחירה
למרות שכבר סיימנו שניים מלאים
(זרם חילופין ופיסיקה מודרנית)
ראית איזה יופי שהורידו בחשמל את כל הזרם חילופין?
אבל זה עדיין פרק בחירה... אז כל הזין לנו
בכלל המיקוד יצא די זבל... בעיקר במכניקה
הורידו לנו תנע שזה הכי קל שיש
והשאירו תנועה מעגלית, תנועה הרמונית פשוטה, ולווינים שזה הכי קשה בגרוויטציה
כל הזין לי
___________________
.
Apr-01-2003 17:06
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
חחחח מסכן
שנה שעברה במכניקה
הורידו לי את כל גרוויטציה ואת כל תנועה מעגלית
ובחרתי להתעלם מתנועה הרמונית פשוטה
לא למדנו בכלל בחשמל על זרם חילופין
___________________
Never again.
Apr-01-2003 17:09
Narcotic Mind
Psychaholic
Registered: May 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
יש לי עוד יומיים מבחן על מגנטיות ואופטיקה ואני לא יודע יותר מדי במגנטיות
סעמק תצילו אותי אין לי כוח ללמוד
Apr-01-2003 17:12
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח מסכן
שנה שעברה במכניקה
הורידו לי את כל גרוויטציה ואת כל תנועה מעגלית
ובחרתי להתעלם מתנועה הרמונית פשוטה
לא למדנו בכלל בחשמל על זרם חילופין
וואי שכחתי שאני יכול להמר מבחינתי
ואתה כן למדת בחשמל על זרם חילופין כי החומר של הפרקי בחירה הוא כמעט אותו חומר כמו החשמל