Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > Tipo de música mais odiado
Qual o seu?
You do not have permission to vote on this poll.
Psy-trance 6 10.71%
rock leve 2 3.57%
country/música sertaneja 6 10.71%
funk 6 10.71%
pagode/música bahiana/axé 5 8.93%
fado 3 5.36%
pop/dance comercial 4 7.14%
música clássica 0 0%
rock pesado 4 7.14%
house 3 5.36%
techno 1 1.79%
trance/house progressivo 1 1.79%
drum'n'bass 1 1.79%
hardcore (inclue-se happy hardcore) 6 10.71%
breakbeat 0 0%
música africana 2 3.57%
chill-out 1 1.79%
hip-hop 4 7.14%
outros 1 1.79%
Total: 19 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Furel
I know you want me



Registered: Jul 2002
Location: Belo Horizonte

HAHAHAHA... Se nao me engano, fado num é aquele lance que os Portuga dança com a mão pro alto tipo, Roberto Leal!?!?!?! HAHAHAHA... Aquilo é podrão! Muito engraçado... Tipo, "O Vira" LOLOLOLOLOLOLOLOL...


___________________

Old Post Apr-04-2003 01:01  Brazil
Click Here to See the Profile for Furel Click here to Send Furel a Private Message Add Furel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
elena
vinyls are sexy



Registered: Jan 2002
Location: nyc

quien escogio a psy trance en vez de musica country!

pienso que la musica country no debe de existir =p

Old Post Apr-04-2003 01:03 
Click Here to See the Profile for elena Click here to Send elena a Private Message Add elena to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lira
Ancient BassAddict



Registered: Nov 2001
Location: Brasilia, Brazil

quote:
Originally posted by elena
quien escogio a psy trance en vez de musica country!



Pero es verdad: a mi me gusta más la música country que el psy trance Cuando estoy borracho puedo bailar música country por muuuucho tiempo, pero, psy-trance después de 5 minutos ya me enoja


___________________
Indiana Clones Upcoming Sets
[ I May Upload Something Someday ]

Old Post Apr-04-2003 03:30  Brazil
Click Here to See the Profile for Lira Click here to Send Lira a Private Message Visit Lira's homepage! Add Lira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
elena
vinyls are sexy



Registered: Jan 2002
Location: nyc

OMFG!
maaz que te pasa? musica country?? the square dancing?
omfg!

piensalo en esta manera.
prefieres a faith hill sobre YAHEL ?

Old Post Apr-04-2003 06:31 
Click Here to See the Profile for elena Click here to Send elena a Private Message Add elena to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DarkFall01
Fernando Alonso



Registered: Feb 2003
Location: Zürich

Un estilo q no soporto y q mis companeros d habitacion siempre escuchan es el Hip-Hop

Old Post Apr-04-2003 14:39  Spain
Click Here to See the Profile for DarkFall01 Click here to Send DarkFall01 a Private Message Add DarkFall01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Furel
I know you want me



Registered: Jul 2002
Location: Belo Horizonte

Sabe qual a conclusão que tou tirando desse Poll? Que Bethoven OWNS ALL! Ninguem votou em música clássica! Vamos criar o site MCA's Musica Classica Addicted! <- Looser demais!


___________________

Old Post Apr-04-2003 16:15  Brazil
Click Here to See the Profile for Furel Click here to Send Furel a Private Message Add Furel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lira
Ancient BassAddict



Registered: Nov 2001
Location: Brasilia, Brazil

quote:
Originally posted by elena
OMFG!
maaz que te pasa? musica country?? the square dancing?
omfg!

piensalo en esta manera.
prefieres a faith hill sobre YAHEL ?

Bueno, Yahel es casi uplfting trance (hay algunos elementos del psy pero no es de todo psicodélico). A mi no me gusta mucho el verdadero psy (GMS, Astrix, Hallucinogen, ...), pero hay buenos temas de Astral Projection, Man With no Name y Radiotrance que me gustan. El problema más grande del psy brasileño es que la cultura es muy "narrow-minded" y elitista. Si ellos están bien así, los respecto, pero decir que me gusta la cena psy de mi pais seria hipocrisia. (está correcto decir esto en español?)

Y el country, bueno, hay muchas cosas muy bellas venidas del "country" brasileño. Es la cultura de un pueblo simples pero muy bonito. En Brasil tenemos nuestras "festas juninas" que es una celebracion del Brasil "country" o "sertanejo". Y es fantastico! Cuando estoy bailando me siento realmente brasileño, porque es mi cultura, es mi realidad, cuando eramos niños ya bailávamos todos en la escuela... por supuesto hay musica country terrible, pero, asi como ellos tienen "Leandro & Leonardo" y "Faith Hill", nosotros tenemos "DJ Sammy" y "Lasgo".

Y no he votado en hip-hop porque también es otra cultura muy interesante. El break, el graffitti y todo eso que es parte del hip-hop es muy importante para el desarollo de la sociedad urbana. Y no podemos nos olvidar que las origenes del hip-hop son las mismas del house (y por eso, del techno, del trance, ...).

E aos brasileiros eu digo a mesma coisa do funk: é uma expressão vinda dos morros cariocas que, por mais que tenha seus defeitos (como a pornografia descarada de certas músicas), refletem a vida do povo da favela e do como eles sabem se divertir. É uma cultura completamente diferente da nossa, e, por mais que não consigamos entendê-la, devemos respeitá-la. Ou você acha mesmo que eles fariam músicas como "vai serginho" se eles vivessem em meio a sinfonias e coisas do gênero? Mesmo assim, Furacão 2000 é o pior do funk

Só acho triste que a TV divulgue muitas músicas que vulgarizam a sexualidade, que deveria ser respeitada tanto por causa das crianças, tanto pelo valor que ela deva ter num relacionamento (a sexualidade, não a criança )


___________________
Indiana Clones Upcoming Sets
[ I May Upload Something Someday ]

Old Post Apr-04-2003 17:03  Brazil
Click Here to See the Profile for Lira Click here to Send Lira a Private Message Visit Lira's homepage! Add Lira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Psychonoise
Looking for...



Registered: Jun 2002
Location: São Paulo - Brazil

Hahaha qm sabe com a criaçao do MCA meu bisavo aprenda a mexe no comp....apesar disso musica classica é fods..


___________________
Dunno what to put here.

Old Post Apr-04-2003 17:04  Brazil
Click Here to See the Profile for Psychonoise Click here to Send Psychonoise a Private Message Add Psychonoise to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lira
Ancient BassAddict



Registered: Nov 2001
Location: Brasilia, Brazil

quote:
Originally posted by Psychonoise
Hahaha qm sabe com a criaçao do MCA meu bisavo aprenda a mexe no comp....

hehe, boto fé

Fora do assunto:

Lembrei agora dum amigo meu ensinando a (bisa)vó dele a mexer no computador. Ele foi todo feliz e começou a explicar: olha, esse é o mouse, essa é a tela, esse é o "menu iniciar", et cetera e tal.

Aí ele foi e pediu (falando bem lento pra véia entender): Vó, clica com o mouse no menu iniciar. Ela foi, pegou o mouse e deu um porradão com ele na tela em cima de onde estava o menu iniciar

(mas não posso tirar a razão dela, o que ela fez tem uma certa lógica )


___________________
Indiana Clones Upcoming Sets
[ I May Upload Something Someday ]

Old Post Apr-04-2003 17:08  Brazil
Click Here to See the Profile for Lira Click here to Send Lira a Private Message Visit Lira's homepage! Add Lira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Psychonoise
Looking for...



Registered: Jun 2002
Location: São Paulo - Brazil

Hahaha...logica ate demais!


___________________
Dunno what to put here.

Old Post Apr-04-2003 17:13  Brazil
Click Here to See the Profile for Psychonoise Click here to Send Psychonoise a Private Message Add Psychonoise to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NicklessGuy
Coisinha Tosca da Mamãe



Registered: Dec 2002
Location:

Maaz, Astrix n é psy puro (algumas são, as q eu n curto) faz uplift e progressive tb, inclusive alguns uplifts muito bons (Astrix & Astral Projection - New Energy, rulezz).
Musica clássica é tudo d bom, country é tudo d ruim, sertanejo pior ainda!!

Old Post Apr-04-2003 17:55  Brazil
Click Here to See the Profile for NicklessGuy Click here to Send NicklessGuy a Private Message Add NicklessGuy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nettwerk
Coming back for more!



Registered: Jul 2002
Location: the artist formerly known as The Darklord

quote:
Originally posted by elena
quien escogio a psy trance en vez de musica country!


Me


quote:
Originally posted by NicklessGuy
A propósito, oq é Fado?? Nunca ouvi falar nisso...


Quem nunca ouviu Amália pelo menos uma vez na vida não merece existir...

quote:
Originally posted by Furel
HAHAHAHA... Se nao me engano, fado num é aquele lance que os Portuga dança com a mão pro alto tipo, Roberto Leal!?!?!?! HAHAHAHA... Aquilo é podrão! Muito engraçado... Tipo, "O Vira" LOLOLOLOLOLOLOLOL...


Roberto Leal é uma coisa, Vira é outra, e fado é outra completamente diferente, you twits . Vira é folclore (e uma das danças tradicionais portuguesas, o que traduzindo por miúdos, dá folclore), fado é outro dos pontos mais fortes da cultura portuguesa (e nao "tuga" como alguns deficientes mentais apregoam), e Roberto Leal é uma tentativa falhada de meterem um brasileiro (sim, aquilo é mais brasileiro que português, não me venham com histórias ) a cantar músicas tradicionais portuguesas.


___________________


No, I'm not aplz.

Old Post Apr-04-2003 21:09  Portugal
Click Here to See the Profile for nettwerk Click here to Send nettwerk a Private Message Visit nettwerk's homepage! Add nettwerk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > Tipo de música mais odiado
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhelp ID this [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFerry Corsten - "Fire" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:24.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!