Skunken är ingen rocker, han är indie-freak. Och DE är trångsynta, har erfarenhet av såna från den tid då jag bodde i England, där det ett tag var "trendigt" at vara sådan
Apr-07-2003 14:52
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
det är trendigt överhuvud taget inom popkulturen att vara besserwisser å säga emot det alla säger och klanka ner på annat just nu verkar det som....men jag vet inte, kan ju ha fel
batteries not included.
- dave
Apr-07-2003 14:57
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Jag kan finna glädje och skönhet i all musik.
Apr-07-2003 15:27
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
bara jag som skiter fullständigt i vad "Skunken" på irc säger? han får tycka precis vad han vill, precis som att jag tycker att just indie-rock är något av det sämsta som nånsin har lämnat ett par högtalare
när folk är så trångsynta, då är "ja" ett mycket bra svar på kommentaren att "det är bara datorprogram som gör musiken", följdfrågan blir naturligtvis "men vad spelar det för roll? det är resultatet som räknas" (ja, jag vet mkt väl att all trance inte är datorgjord )
Apr-07-2003 15:43
Endre
lol space music
Registered: Apr 2002
hade bankat ner fanskapet på plats om det var IRL.
rockare är extrema när det gäller sånt där skit, bara dom som delar samma åsikt, och tjaffsar om sina instrument.
Apr-07-2003 16:20
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
har en god bekant till mig som är riktig indiepopare.. mkt insatt grabb, som även är mer insatt i gabber/hardcore än jag nånsin kommer vara
så att dra alla indiemänniskor och rockare över en gräns är lika dumt som att säga att alla trancelåtar låter likadant..
har själv konverterat 2st rockare till trance
Apr-07-2003 17:16
zamson
i´ll house you
Registered: Dec 2002
quote:
Originally posted by Aendy
Jag kan finna glädje och skönhet i all musik.
bra sagt.. fast det finns ju grova undantag...dansband t.ex.
Apr-07-2003 23:21
robstar
Excited
Registered: Nov 2001
Vilken äcklig(!) jävel!!
Apr-08-2003 00:40
robstar
Excited
Registered: Nov 2001
quote:
Originally posted by RebeL9
KILL THEM ALL!
Apr-08-2003 00:43
NordLight
Trance Daddy
Registered: May 2001
Re: okunniga människor
quote:
Originally posted by Vizay
satt på irc igår å snackade lite i största allmänhet med XLA (tror jag iaf de va...eller hur XLA? )
sen gled vi in på diskussionen om DJ-prylar och då la sig en kille som kallar sig för skunken i å skulle verka smart...tjae läs resten i loggen själva
personligen tycker jag fanimej den här killen e läskig
Det är alltid lika kul med folk som ska vara så himla säregna och individualister, när de i själva verkar är så otroligt förutsägbara och VANLIGA! Inget att hetsa upp sig för - killen är ju bara en looser bland åsiktsmaskinerna .