|
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik vond het een zeer relaxed feessie. Grootste nadeel was idd dat het niet echt druk was, zeg maar stil eigenlijk.
En die remix van Ronald van Gelderen van Stealing Beauty is echt heeeel erg vet zeg . Vond de tent ook best wel mooi (was er nog nooit geweest). Kortom goed vermaakt op de lekkere muziek.
Volgende keer moeten ze misschien wat meer promoten om zo de tent vol te krijgen |
Ik vond het wel een toffe avond! Beter dan thuis zitten in ieder geval 
De reden waarom het zo ontzettend rustig was (piek: 200 man) was de entree prijs!! Wie betaald er nou 18 euro voor zoon feest?? maak er 10 van en het is er gelijk stukken drukker!
Rank 1 draaide echt wel lekker.. en maakte zijn reputatie weer waar die hij voor mij op Qontact had verloren. En Kid... ja eerst ff met hem staan babbelen over inside stories!! En hij verzekerde al dat hij zijn Rapid Eye remix zou draaien, waar ik toen al blij mee was.
Maar toen hij hem draaide ging het pas echt los! Heerlijk diepe bassline ala tikkeltje Proceed zit erin en de strings heeft hij weer zijn meesterlijke touch aan gegeven!!
Erg jammer dat hij na een uurtje al moest stoppen, want hij had nog meer nieuws in petto... Ook wel logisch eigenlijk want Lex, Dave, ik en nog 2 gasten waren eigenlijk de enige die nog aan het dansen waren.
Jammer dat het dus zo eindigde maar al met al wel een leuke nacht gehad. Maakte mij eigenlijk weinig uit, was toch gratis binnen, had 2 kaarten gewonnen