SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
|
|
|
| quote: | Originally posted by zamson
så det hänger lite gnagare här ändå... trevligt trevligt... |
ähh, det enda ni kan skryta med är väl eran arena, "råttsunda" 
Själv är man en stolt ängel 
Men i dessa tider är det tufft, men jag är alltid optimist!
|
|