Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (48): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

IC 2000 was mijn eerste keer naar een echt groot 'Feest'

wel een geweldige klapper natuurlijk om mee te beginnen. PvD IC 2000 staat nog steeds in mijn Top3 beste Sets allertijden.. (pas recent verdrongen door Tiesto in Concert)

Vooral het staafjes gooien was perfect, zeker toen ook de Camel dames hun staafjes maar gewoon weggooiden ipv ze verkopen in combo met sigaretten..

2001 was daarentegen een dikke tegenvaller.. Picotto leuk, Marco V leuk, maar echt memorabel nee, een van de minste feesten waar ik ooit geweest ben. (we probeerden nog de staafjes te herhalen, maar dat zat er niet in)

2002 sloeg ik dan maar over.. Tja tiesto was er, maar toen was het wel vrij snel uitverkocht.

dit jaar.. van 2001 heb ik wel geleerd, eerst ff line-up afwachten..

Dream:

Tiesto
Pvd
Armin
G&D
Marco V
Ferry Corsten (willekeurige volgorde, armin B2B met ferry?? zoals op DV2002 )

maar gezien het concept van IC zal dat er wel niet inzitten.. ach zolang Jean en Gielen maar niet komen

andere zalen mogen nog dj's bevatten als Michel de Heij, Speedy J (kan errug lekker zijn) Picotto, etc etc

hoewel als het hoofdpodium zoals ik het wil zou zijn.. WHO CARES about the rest..

trouwens als er dan toch iets als hardstyle moet zijn, doe dan Tom Harding.. (ofzo)

leukste uitspraak van Tom (ooit eens op TV) op de vraag wat hij van de dutch Hardstyle-diva Dana vond.
'I really don't like her' (presentatrice kijkt stom, verwachtte dit niet en vraagt dus 'why?) 'Last week i saw her, the first record she put on was ten times harder then everything i ever played in my life' (presentatrice lacht een beetje zuur )

Old Post Aug-28-2003 21:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by Fkwebeman
Dream:

Tiesto
Pvd
Armin
G&D
Marco V
Ferry Corsten (willekeurige volgorde, armin B2B met ferry?? zoals op DV2002 )

JAAAAA !!!

Laten we al die DJ's die we al 100 keer gezien hebben NOG een keer allemaal op de main zetten !

FEEST !

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Aug-28-2003 23:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by ahp2002
innercity 99, de 1e en 2e editie kunnen nooit meer overtroffen worden... tenminste als je van trance houdt zoals ik

sindsdien is het gewoon teveel techno etc geworden.. wie herinnert zich niet Ferry Corsten die zn remix van U2 presenteerde op Innercity?

zwijmel...

Eh...wat zeg je, TE VEEL techno? Dat kan niet. Lul niet man
Trance is er al genoeg...

quote:
Originally posted by New Wave
Ik vond het vorig jaar wat saaitjes, niet goed maar gezellig
Het enige wat ik echt super vond waren de twee laatste platen van Jay Denham, dat M5 en ik nog effe vreed aan het rossen waren toen de hele zaal bijna leeg was en de lichten al aan waren
Ik hoop dat de technohal zeer goed is, ik ben nog bij alle innercities geweest maar de twijfel om te gaan wordt steeds groter.
We zullen hiet zien.

Gezellig was het inderdaad!
Jay Denham? Dan heb ik die gvd toen gemist...erg jammer... Wist niet eens eigenlijk dat die op IC2002 was

quote:
Originally posted by basd
JAAAAA !!!

Laten we al die DJ's die we al 100 keer gezien hebben NOG een keer allemaal op de main zetten !

FEEST !

Mee eens..... Ik snap er niets van.... G&D..wat een hype is dat. Er zijn wel echte liefhebbers (ding chavez, tango), maar de rest hobbelt maar een beetje mee vind ik.
En die andere dj's: die kan je OVERAL zien man, waarom gaan mensen speciaal voor DIE dj's naar een feest.... ik snap het niet. Hun set zal hetzeflde zijn als het setje dat je de week daarvoor van het i-net plukt. Wat is de verassing dan? Maarja, smaken verschillen, GELUKKIG!! Ik vind het gewoon kansloos, so flame me.
Tiesto op IC? Nee, veel te druk. Ferry? Overrated. Armin? Mwoah.... er zit geen hoogtepunt in zijn sets. bleergh...

quote:
maar gezien het concept van IC zal dat er wel niet inzitten.. ach zolang Jean en Gielen maar niet komen

andere zalen mogen nog dj's bevatten als Michel de Heij, Speedy J (kan errug lekker zijn) Picotto, etc etc

...He, je houdt van avd, ferry, tiesto , marco v, waarom niet van Gielen? Dat hoort wel bij dat rijtje hoor!

Enneh...'mogen'???? MOGEN dj's zoals Michel de Hey , Speedy J en Picotto bevatten? Ga weg man!! Niets 'who cares'!

IC zal ik zeker niet naartoe gaan, of er moet echt een wonder gebeuren dat toevallig Digweed / Digweed / Cox / Feos / Kowalski ofzo komen. Maar ID&T kennende hebben ze geen 1 van deze namen. Wedden voor 50 euro??????

Old Post Aug-29-2003 01:00 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by SnuggLe
Gezellig was het inderdaad!
Jay Denham? Dan heb ik die gvd toen gemist...erg jammer... Wist niet eens eigenlijk dat die op IC2002 was

nerd, toen was je al naar huis

quote:
IC zal ik zeker niet naartoe gaan, of er moet echt een wonder gebeuren dat toevallig Digweed / Digweed / Cox / Feos / Kowalski ofzo komen. Maar ID&T kennende hebben ze geen 1 van deze namen. Wedden voor 50 euro??????

mwoah, ik durf die weddenschap wel aan hoor. Ik durf wel te zeggen dat ze zeker een stuk of 3-5 dj's uit een dergelijk rijtje boeken op IC (dus niet alleen de namen die jij noemt). Stel maar een lijstje op van 30 dergelijke namen. Vorig jaar hadden ze toch ook Sander Kleinenberg, Futureshock, Johan Cyber, Rino Cerrone, Kevin Saunderson en Sister Bliss?

Ik vind Cox btw niet in dat rijtje wat je noemt passen. Cox is juist een publiekstrekker, maar dat terzijde.

Ik ga, denk ik, btw wel Hangt er ook vanaf wat Theesaus en New Wave doen, maar als de techno goed is, dan kunnen we Tim wel overtuigen

Last edited by Opti on Aug-29-2003 at 01:58

Old Post Aug-29-2003 01:32 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

De main zal wel weer Sven zn feestje worden , hopelijk niet met Dana erachteraan zoals vorig jaar. Heiligschennis was dat

Hopelijk Picotto er weer eens bij op de main , of anders in de techno zaal samen met een K.cee , Jay Denham ,Christian Varela, Stanny Franssen , Frank Lorber o.i.d.

komt wel goed

Old Post Aug-29-2003 08:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Optimus
Vorig jaar hadden ze toch ook Sander Kleinenberg, Futureshock, (...) en Sister Bliss?

Dat was zeker top, maar laat ze dan alsjeblieft een normale zaal neerzetten. Niet zo'n doorloop zaaltje die beter Echo Area had kunnen heten :/

Old Post Aug-29-2003 08:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Original
Brothers....& Sisters

Registered: Jan 2003

"Droom" Lineup

Ronald Van Gelderen setje van hem bij ISOT64 was masterlijk en zijn producties ook.
M.I.K.E....waarom niet?
Scott Bond tja..
Marcel Woods Op defqon voor het eerst helemaal en setje meegemaakt en hij draaide echt
DuMonde Hardtrance als afsluiter.

Hb hiervan 2 nog nooit zien/horen draaien en andere maar een aantal keer. vandaar deze lineup.
Maar dat zal er wel niet inzitten dit jaar..

__/\_/\__/\___/\_____/\_________________________

Old Post Aug-29-2003 09:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Original Click here to Send Original a Private Message Add Original to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
nerd, toen was je al naar huis

mwoah, ik durf die weddenschap wel aan hoor. Ik durf wel te zeggen dat ze zeker een stuk of 3-5 dj's uit een dergelijk rijtje boeken op IC (dus niet alleen de namen die jij noemt). Stel maar een lijstje op van 30 dergelijke namen. Vorig jaar hadden ze toch ook Sander Kleinenberg, Futureshock, Johan Cyber, Rino Cerrone, Kevin Saunderson en Sister Bliss?

Ik vind Cox btw niet in dat rijtje wat je noemt passen. Cox is juist een publiekstrekker, maar dat terzijde.

Ik ga, denk ik, btw wel Hangt er ook vanaf wat Theesaus en New Wave doen, maar als de techno goed is, dan kunnen we Tim wel overtuigen

Ja weet het, was al naar huis

Mjah, he he, maak van die 30 namen er 300, dan heb je alles meteen.
'Dergelijk' rijtje. Rot op met je dergelijk man
Ik bedoel gewoon; ze kunnen mij niet verrassen. Een 'dergelijk' rijtje, namen die jij zegt, hebben ze wel ja, maar dat zijn nog niet de 'echte' toppers vind ik. En Johan Cyber in dat rijtje, wat heb je daar aan?

Ik ga niet, wordt me echt te duur. Tenzij jij betaald slet

Old Post Aug-29-2003 09:38 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

quote:
Originally posted by Original
"Droom" Lineup

Ronald Van Gelderen setje van hem bij ISOT64 was masterlijk en zijn producties ook.
M.I.K.E....waarom niet?
Scott Bond tja..
Marcel Woods Op defqon voor het eerst helemaal en setje meegemaakt en hij draaide echt
DuMonde Hardtrance als afsluiter.

Hb hiervan 2 nog nooit zien/horen draaien en andere maar een aantal keer. vandaar deze lineup.
Maar dat zal er wel niet inzitten dit jaar..

Meer een Trance Energy Line-up.. (niet afkrakend bedoeld) maar ook wel lekker. Dumonde is ok, Marcel Woods heb ik nog nooit gehoord, Roland van Gelderen is idd goed, MIKE = Toppertje.

John o'Bir zou ook niet te versmaden zijn.

quote:
Originally posted by basd
JAAAAA !!!

FEEST !

Mee eens..... Ik snap er niets van.... G&D..wat een hype is dat. Er zijn wel echte liefhebbers (ding chavez, tango), maar de rest hobbelt maar een beetje mee vind ik.
En die andere dj's: die kan je OVERAL zien man, waarom gaan mensen speciaal voor DIE dj's naar een feest.... ik snap het niet. Hun set zal hetzeflde zijn als het setje dat je de week daarvoor van het i-net plukt. Wat is de verassing dan? Maarja, smaken verschillen, GELUKKIG!! Ik vind het gewoon kansloos, so flame me.
Tiesto op IC? Nee, veel te druk. Ferry? Overrated. Armin? Mwoah.... er zit geen hoogtepunt in zijn sets. bleergh...

Ja en? Maakt mij dat uit dat ik ze al honderd keer (nog lang niet ) heb gezien en dat ze dus niet op zo'n feest zouden horen. und? als had ik ze de avond ervoor nog gezien, dan ging ik nog. Het is voor mij gewoon een lekkere line-up. Ik ga echt niet alleen voor de dj's naar een feest.. Sfeer en 'feestbaarheid' e.d. is voor mij net zo belangrijk.
Het is alleen wel altijd mooi meegenomen ALS ze er zijn.

G&D, idd een hype.. dus dat ik er dan misschien achteraan hobbel ben ik het dan ook weer wel een beetje mee eens, maar gewoon in de line-up gezet omdat ik ze graag eens aan het werk wil zien. Op nummers je mening baseren is ook niks.. (daarom liet ik 'Tiestofans' van na 643 in mijn omgeving ook ff een setje horen, kijken wat ze er dan van vonden..) DJ-en is immers iets anders dan produceren.

Dat de sets hetzelfde zijn als die je een week eerder van internet plukt klopt.. maar dat geldt natuurlijk voor elke dj.. ik bedoel ook de Dj's die jij noemt (op Carl Cox na, ken ik ze niet, Digweed alleen van naam, maar ik ben ook niet zo doorgewinterd als jij )
zullen grotendeels hetzelfde klinken als een set van een week eerder..

Thank God voor de eigen mening. IDD.

quote:
...He, je houdt van avb, ferry, tiesto , marco v, waarom niet van Gielen? Dat hoort wel bij dat rijtje hoor!

Enneh...'mogen'???? MOGEN dj's zoals Michel de Hey , Speedy J en Picotto bevatten? Ga weg man!! Niets 'who cares'!

Gielen heeft mij nog nooit mogen bekoren.. waarom geen idee, maar zijn sets zijn voor mij altijd een rustpunt, ff rondkijken, tribunetje pakken ofzo. Op een of andere manier heeft hij nog nooit een punt kunnen raken waarna ik zeg YES!
Alles in het rijtje hoef ik toch niet lekker te vinden..
ik bedoel ik vind patat best lekker, maar met de mcdonalds hoef je niet aan te komen hoor..

ennuh 'who cares' is meer een uitdrukking voor mezelf als I don't care..
Ik zeg niet dat Michel de Hey e.d. niet goed zijn, maar met een line-up zoals ik die noemde, hoef ik die niet eens meer te zien.
dus SORRY als ik je op je ziel heb getrapt met die uitspraak. (jij als meer techno liefhebber?)

misschien dat ik wel weer ga.. maar ik vind het wel errug duur worden de laatste tijd..

(maar ja, als je het weer afzet tegen 2 uurtjes Stones voor 105 euro..)
JAJA ik weet het, Stones is een instituut, daar mag je veel voor betalen dat is wat anders..
Voor mij dus niet.. maar dat terzijde.

Old Post Aug-29-2003 10:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ricky_
tranceaddict

Registered: Jun 2002

quote:
Innercity 2003 moet nog komen hoor

Ok, ik bedoelde respectievelijk 2001 en 2002. Beetje in de war denk ik.

Old Post Aug-29-2003 10:15 
Click Here to See the Profile for Ricky_ Click here to Send Ricky_ a Private Message Add Ricky_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Meer een Trance Energy Line-up.. (niet afkrakend bedoeld) maar ook wel lekker.

..En die lineup die jij noemt met Ferry, AvB, Tiesto is geen trance lineup??

quote:
Ik ga echt niet alleen voor de dj's naar een feest.. Sfeer en 'feestbaarheid' e.d. is voor mij net zo belangrijk.

Sinds wanneer is er sfeer en feestbaarheid op ID&T massafeesten?
Sfeer bestaat niet meer op grote feesten, op IC2002 was dat goed te zien. Klootjesvolk.

quote:
Dat de sets hetzelfde zijn als die je een week eerder van internet plukt klopt.. maar dat geldt natuurlijk voor elke dj.. ik bedoel ook de Dj's die jij noemt (op Carl Cox na, ken ik ze niet, Digweed alleen van naam, maar ik ben ook niet zo doorgewinterd als jij )

Dat geld NIET voor iedere dj. En hou die cynische opmerkingen maar voor je. En met 'hetzelfde klinken' bedoel ik: zelfde platen erin. Dat stoort me veelal aan trancedj's, je weet gewoon welke platen ze gaan draaien. De meeste mensen hier kunnen zo 80 % van de nr's noemen die ze die avond gaan horen van AvB/Tiesto. Dat kan bij dj's van andere stijlen zoals techno en progressive ZEKER niet. Misschien betekent dat dat de trance-scene nog niet zo volwassen is? Dat het qua muziek 'kleiner' / smaller is? I dont know.

quote:

ennuh 'who cares' is meer een uitdrukking voor mezelf als I don't care..
Ik zeg niet dat Michel de Hey e.d. niet goed zijn, maar met een line-up zoals ik die noemde, hoef ik die niet eens meer te zien.
dus SORRY als ik je op je ziel heb getrapt met die uitspraak. (jij als meer techno liefhebber?)

Ik ben een house-liefhebber, iemand die van house houd, en nu de laatste tijd meer naar techno-techhouse luistert.
Maar als iemand poep praat over wat voor een housemuziekstroming dan ook, wil ik die graag even terechtwijzen Discussieren heeft nooit iemand gedood.

Old Post Aug-29-2003 10:52 
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Zo zien jullie maar weer ID&T feesten veroorzaken altijd een (klein) relletje op het forum

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-29-2003 11:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Ja weet het, was al naar huis

Mjah, he he, maak van die 30 namen er 300, dan heb je alles meteen.
'Dergelijk' rijtje. Rot op met je dergelijk man
Ik bedoel gewoon; ze kunnen mij niet verrassen. Een 'dergelijk' rijtje, namen die jij zegt, hebben ze wel ja, maar dat zijn nog niet de 'echte' toppers vind ik. En Johan Cyber in dat rijtje, wat heb je daar aan?

Ok, Johan Cyber hoort er misschien niet bij, maar Sister Bliss en Sander Kleinenberg zéker wel. Dat zijn dus echt wel toppers.

quote:
En met 'hetzelfde klinken' bedoel ik: zelfde platen erin. Dat stoort me veelal aan trancedj's, je weet gewoon welke platen ze gaan draaien. De meeste mensen hier kunnen zo 80 % van de nr's noemen die ze die avond gaan horen van AvB/Tiesto. Dat kan bij dj's van andere stijlen zoals techno en progressive ZEKER niet. Misschien betekent dat dat de trance-scene nog niet zo volwassen is? Dat het qua muziek 'kleiner' / smaller is? I dont know.

Dat geld dus wel voor vrijwel elke dj. Het is makkelijker over Armin te oordelen omdat we tegenwoordig van elke optreden elke week wel een liveset kunnen downloaden, in tegenstelling tot een Digweed, waar je misschien een keer in de 2(?) mnd een mp3 ofzo vind. Dan kan ik ook de week erop voorspellen wat Armin voor een deel gaat draaien. Stel je zou meegaan met Digweed on tour voor 4 weken, wedden dat je in je 2e week al een groot deel van de platen kan voorspellen die hij gaat draaien?

Dat kan dus bij stijlen als techno en progressive zéker wel. We kunnen alleen livesets van zulke artiesten minder snel krijgen itt trancesets, dus dan is het makkelijk te oordelen dat trance "makkelijk en voorspelbaar" is. Trance kleiner of smaller of onvolwassen? Echt niet.

Old Post Aug-29-2003 11:43 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

quote:
Meer een Trance Energy Line-up.. (niet afkrakend bedoeld) maar ook wel lekker.

..En die lineup die jij noemt met Ferry, AvB, Tiesto is geen trance lineup??

nee.. ik schreef namelijk trance ENERGY line-up.. (het feest dus)
maar vooruit, ik zal je gelijk geven..

quote:
Ik ga echt niet alleen voor de dj's naar een feest.. Sfeer en 'feestbaarheid' e.d. is voor mij net zo belangrijk.

Sinds wanneer is er sfeer en feestbaarheid op ID&T massafeesten?
Sfeer bestaat niet meer op grote feesten, op IC2002 was dat goed te zien. Klootjesvolk.

sinds jaar en dag? ik vermaak me er nog altijd uitstekend. Sensation 2003 was ook nog wel leuk, jammer van de mensen die er heen gaan omdat ze willen kunnen zeggen DAT ze er geweest zijn, maar daar hoef ik me geen reet van aan te trekken. (en dat geldt ook voor 'klootjesvolk'..)
In een club is het misschien beter, maar hier in Groningen
(en omgevende provincies.. zijn die erg karig, dus ik moet wel)

quote:

Dat geld NIET voor iedere dj. En hou die cynische opmerkingen maar voor je. En met 'hetzelfde klinken' bedoel ik: zelfde platen erin. Dat stoort me veelal aan trancedj's, je weet gewoon welke platen ze gaan draaien. De meeste mensen hier kunnen zo 80 % van de nr's noemen die ze die avond gaan horen van AvB/Tiesto. Dat kan bij dj's van andere stijlen zoals techno en progressive ZEKER niet. Misschien betekent dat dat de trance-scene nog niet zo volwassen is? Dat het qua muziek 'kleiner' / smaller is? I dont know.

cynisch? (als je daar 'doorgewinterd' mee bedoeld, DAT was een compliment) nou ja, ik probeer altijd aardig te blijven hoor..
tja.. 80% van de platen op kunnen noemen. Maakt mij niet uit, als er maar een topset mee gecreeerd wordt.
En waarom kan dat bij techno en progressive niet? als je daar toch ook een beetje in zit, ken je toch ook veel platen? Trance-scene is misschien niet volwassen nee en volgens mij ook al weer een beetje over the top, er is teveel. (daar zul je het misschien wel mee eens zijn) lang niet alles is meer goed. als je qua echt goede muziek bedoeld dat het kleiner is.. dat zou kunnen. (geen idee)
Maar ik vind het altijd moeilijk om een plaat in een bepaalde stijl te zetten. Puur omdat de stijlen vaak mengen.. dus hoort hij nou meer daar of daar?

Poep praten? ik doe mijn best.. maar op deze manier leer je natuurlijk meer bij.. maar ik zou niet weten waar ik een volkomen onwaarheid heb verteld.

Discussieren is leuk. (beter dan direct een mes trekken )

quote:
Zo zien jullie maar weer ID&T feesten veroorzaken altijd een (klein) relletje op het forum

ach.. ik ben ook absoluut niet eens met bepaalde aspecten van ID&T en probeer ze hier ook niet te verdedigen ofzo hoor..
(dat 'verplichte' rotblad bij sensation bv)
ik heb bv bij Lovefields gezien hoe het OOK kan..

Old Post Aug-29-2003 11:44  Netherlands
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

quote:
Eh...wat zeg je, TE VEEL techno? Dat kan niet. Lul niet man
Trance is er al genoeg...

Als je naar de afgelopen innercity edities kijkt is trance hopeloos ondergesneeuwd door andere stijlen, met name techno.. daarom vind ik innercity wat minder interessant en minder leuk.

Old Post Aug-29-2003 12:01 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (48): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackold prog. song from DJ Astrid Set!! I Been dying for ID [2002] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSoul Mekanik - Diskostatic (Original Version) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:20.

Forum Rules: