quote: | Originally posted by Original
"Droom" Lineup
Ronald Van Gelderen setje van hem bij ISOT64 was masterlijk en zijn producties ook.
M.I.K.E....waarom niet?
Scott Bond tja..
Marcel Woods Op defqon voor het eerst helemaal en setje meegemaakt en hij draaide echt
DuMonde Hardtrance als afsluiter.
Hb hiervan 2 nog nooit zien/horen draaien en andere maar een aantal keer. vandaar deze lineup.
Maar dat zal er wel niet inzitten dit jaar.. |
Meer een Trance Energy Line-up.. (niet afkrakend bedoeld) maar ook wel lekker. Dumonde is ok, Marcel Woods heb ik nog nooit gehoord, Roland van Gelderen is idd goed, MIKE = Toppertje.
John o'Bir zou ook niet te versmaden zijn.
quote: | Originally posted by basd
JAAAAA !!!
Laten we al die DJ's die we al 100 keer gezien hebben NOG een keer allemaal op de main zetten !
FEEST !
Mee eens..... Ik snap er niets van.... G&D..wat een hype is dat. Er zijn wel echte liefhebbers (ding chavez, tango), maar de rest hobbelt maar een beetje mee vind ik.
En die andere dj's: die kan je OVERAL zien man, waarom gaan mensen speciaal voor DIE dj's naar een feest.... ik snap het niet. Hun set zal hetzeflde zijn als het setje dat je de week daarvoor van het i-net plukt. Wat is de verassing dan? Maarja, smaken verschillen, GELUKKIG!! Ik vind het gewoon kansloos, so flame me.
Tiesto op IC? Nee, veel te druk. Ferry? Overrated. Armin? Mwoah.... er zit geen hoogtepunt in zijn sets. bleergh...
|
Ja en? Maakt mij dat uit dat ik ze al honderd keer (nog lang niet ) heb gezien en dat ze dus niet op zo'n feest zouden horen. und? als had ik ze de avond ervoor nog gezien, dan ging ik nog. Het is voor mij gewoon een lekkere line-up. Ik ga echt niet alleen voor de dj's naar een feest.. Sfeer en 'feestbaarheid' e.d. is voor mij net zo belangrijk.
Het is alleen wel altijd mooi meegenomen ALS ze er zijn.
G&D, idd een hype.. dus dat ik er dan misschien achteraan hobbel ben ik het dan ook weer wel een beetje mee eens, maar gewoon in de line-up gezet omdat ik ze graag eens aan het werk wil zien. Op nummers je mening baseren is ook niks.. (daarom liet ik 'Tiestofans' van na 643 in mijn omgeving ook ff een setje horen, kijken wat ze er dan van vonden..) DJ-en is immers iets anders dan produceren.
Dat de sets hetzelfde zijn als die je een week eerder van internet plukt klopt.. maar dat geldt natuurlijk voor elke dj.. ik bedoel ook de Dj's die jij noemt (op Carl Cox na, ken ik ze niet, Digweed alleen van naam, maar ik ben ook niet zo doorgewinterd als jij )
zullen grotendeels hetzelfde klinken als een set van een week eerder..
Thank God voor de eigen mening. IDD.
quote: | ...He, je houdt van avb, ferry, tiesto , marco v, waarom niet van Gielen? Dat hoort wel bij dat rijtje hoor!
Enneh...'mogen'???? MOGEN dj's zoals Michel de Hey , Speedy J en Picotto bevatten? Ga weg man!! Niets 'who cares'!
|
Gielen heeft mij nog nooit mogen bekoren.. waarom geen idee, maar zijn sets zijn voor mij altijd een rustpunt, ff rondkijken, tribunetje pakken ofzo. Op een of andere manier heeft hij nog nooit een punt kunnen raken waarna ik zeg YES!
Alles in het rijtje hoef ik toch niet lekker te vinden..
ik bedoel ik vind patat best lekker, maar met de mcdonalds hoef je niet aan te komen hoor..
ennuh 'who cares' is meer een uitdrukking voor mezelf als I don't care..
Ik zeg niet dat Michel de Hey e.d. niet goed zijn, maar met een line-up zoals ik die noemde, hoef ik die niet eens meer te zien.
dus SORRY als ik je op je ziel heb getrapt met die uitspraak. (jij als meer techno liefhebber?)
misschien dat ik wel weer ga.. maar ik vind het wel errug duur worden de laatste tijd..
(maar ja, als je het weer afzet tegen 2 uurtjes Stones voor 105 euro..)
JAJA ik weet het, Stones is een instituut, daar mag je veel voor betalen dat is wat anders..
Voor mij dus niet.. maar dat terzijde.