Originally posted by snitz
Station Duivendrecht is het makkelijkst volgens reisleider basvh Vanaf dat station is het dan nog een minuut of 5 á 10 lopen richting de HMH
Tnx!
Oct-25-2003 12:02
HBtje
scheisse !!!!
Registered: Mar 2003
quote:
Originally posted by snitz
Station Duivendrecht is het makkelijkst volgens reisleider basvh Vanaf dat station is het dan nog een minuut of 5 á 10 lopen richting de HMH
jaa jeeej 15 minuten door de regen in de kou lopen lijkt mij niet echt leuk nu. Kun je beter metro/stoptrein pakken naar amsterdam bijlmer, dat ligt naast de hmh
Oct-25-2003 12:28
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Mja true... maar vanuit Den Haag is dat een half uur langer treinen hoor
En stel ik ga via Duivendrecht... welke kant moet ik dan op lopen? Of staat het aangegeven?
Oct-25-2003 12:33
HBtje
scheisse !!!!
Registered: Mar 2003
zover ik weet komt de stoptrein naar amsterdam bijlmer op spoor 8, de metro die kant op op het zelfde perron maar aan andere kant. Daarna is het maar 2/3 minuten rijden
Oct-25-2003 12:36
snitz
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
quote:
Originally posted by eieregooie
En stel ik ga via Duivendrecht... welke kant moet ik dan op lopen? Of staat het aangegeven?
station uit en dan links richting arena staat volgens mij aangegeven
Oct-25-2003 12:37
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
De tering wat heb ik zin. Kom al 2 dagen moeilijk in slaap. Nog maar een paar uurtjes. Eerst nog ff slapen want moest werken vanmorgen.
Oct-25-2003 13:46
Robert
Nick Robertson
Registered: Jan 2001
woohoo! misschien dat ik ook nog ff langskom vanaf de armada night.
Oct-25-2003 15:13
Magic83
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
whoei heb der ook vet zin in
komt er nog meeting btw ?
Oct-25-2003 16:09
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct
Registered: Dec 2001
Hoe laat begint FC te draaien? Opent hij om 22 uur?
Oct-25-2003 16:11
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
JA
Oct-25-2003 16:19
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
SOW t begint echt gruwelijk te kriebelen nu, net hele dag gewerkt, ff eten, en dan richting HMH
enne eieregooie: welke kant je op moet? --> volg de meute, kan echt niet missen