quote:Originally posted by tijs08 neen hijf dtjonkehun Was optie 2..
quote:Originally posted by Zehra iemand heeft het zwaar te pakken zie ik... nee hoor tis een faker hij is gewoon nuchter hij wil gewoon aandacht
quote:Originally posted by Zehra iemand heeft het zwaar te pakken zie ik... He? waar? Hoe? en vooral belangrijk wanneer? Met wat? Waar? leeg eens uit?
quote:Originally posted by Dj Lex jIJ POST 2X HETZELFDE DAT GETUIGT OOK NIET VAN ENIGE INTELLEGENTIE Nee.. Dat getuigd van een slome internetverbinding door teveel downloads..
quote:Originally posted by Fkwebeman Nee.. Dat getuigd van een slome internetverbinding door teveel downloads.. Dat was optie 2
:middlefinger
quote:Originally posted by Dj Lex Dat was optie 2 jajajaja nou snap er de ballun van hoer! dit gaat me mijn mutsje te boven
quote:Originally posted by tijs08 jajajaja nou snap er de ballun van hoer! dit gaat me mijn mutsje te boven Hallo Madame Tijs, bdoel je geen petje/?
quote:Originally posted by Dj Lex Hallo Madame Tijs, bdoel je geen petje/? Belgisch accentje
quote:Originally posted by basvh nee hoor tis een faker hij is gewoon nuchter hij wil gewoon aandacht Amen
___________________ "Life is all about choices & respect"