Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Games!
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Hauken
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by n0bben-
oj .. nu gav jag mig in på djupt vatten =)

fattade ungefär hälften där... är inte direkt nån gamer, tyckte bara det verkade vara väl snabbt att utse ett spel till årets näst bästa efter så kort tid ;> men vad vet jag

HL2 har varit utsett till "årets spel" redan när det började snackas om det för några år sen.. Half Life 1 är ju tidernas största och bästa FPS, helt oslagbart i den genren

Det WoW gör lite speciellt dessutom är att dom gör MMORPG tillgängligt för alla, det tar inte lika lång tid att levla, man behöver inte stå och grinda i åratal (Stå och bara döda monster på monster utan annat mål än att tjäna exp..) så även dom som inte har ett helt liv att dedikera åt spelet kan komma någon vart... man kan strö spela mer och behöver itne sitta långa sessions bara för att levla... Det handlar itne lika mycket om level längre heller, världen i world of warcraft är verkligen enorm..! Och omväxlande.. miljöerna är de bästa jag någonsin sett!

Problemet är dock att WoW då även lockar de yngre spelarna.. och dessa är inte alltid så roliga att ha kring sig på servrarna. Man får hoppas att det krävs kreditkort för att betala månadsavgiften bara.. för sådanna har dom väl inte

Old Post Nov-17-2004 21:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Hauken Click here to Send Hauken a Private Message Add Hauken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

d går inte o jämföra WoW med HL2 helt annorlunda

för mig är HL2 årets bästa spel utan tvekan jag hatar WoW ;O

spela mer än 10 minuter d äger

Old Post Nov-17-2004 21:56 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Hauken
Test24 Eastern time är utsedd till "svensk" server av worldofwarcraft.se .. dvs; det är flest svenskar där.

dock så håller en av dom absolut största nordiska guildsen till på test 8, 60 membs efter några få dagar and growing

batteries not included.

- dave

Old Post Nov-17-2004 22:28  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

testade WoW, måste säga att jag är grymt besviken, känns som värsta barn liret ju lirade bara 1 timma eller så dock.

KESO!

Old Post Nov-18-2004 22:22  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

barnliret? nu skojar du va?

hur länge testade du, skulle nog inte säga att man får en speciellt rättvis bild av att testa ett mmorpg i 1 timme

ett mmorpg e ju meningen att man ska spela över väldigt lång tid, långt över en till två månader

idag va sista dagen av US betan å det hela slutade i att GM'sen lekte loss å spawnade doomguards, dreadlords och tokstora infernals!

screens kommer upp senare

batteries not included.

- dave

Old Post Nov-19-2004 03:03  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

nee jag vet, men har testat en hel del mmorpgs och läst en del om WoW.. utifrån det jag läst så verkar de lite "tunt" alltså att de inte finns speciellt mycket möjlighet att göra sin gubbe unik. Snarare att de kommer att kuta omkring en gubbe ur varje klass som alla vet är bästa builden om typ ett halvår. + att grafiken inte va så överdrivet bra när jag drog upp den på max. Känns typ som diablo 2 i mmorpg format på något vis. tilltalar inte mig speciellt mkt.

KESO!

Old Post Nov-19-2004 17:07  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

klara GTA igår JIPPII!!!!

Old Post Nov-22-2004 10:25  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

scherregud.. tog precis o spelade doom3 demon.. och vadå äckligt spel

hehehehe

äckligaste va ju fan när det va helt mörkt så man va tvungen att dra upp ficklampan.. och värsta e ju att man inte kan hålla vapnet samtidigt.... så hel jobbigt ju.. haha... fan glad att jag inte orkade stanna uppe dem 45sista minutrarna på nerladdningen inatt så att jag han spela det då.. haha

Old Post Nov-24-2004 13:44  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hauken
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by dbl
scherregud.. tog precis o spelade doom3 demon.. och vadå äckligt spel

hehehehe

äckligaste va ju fan när det va helt mörkt så man va tvungen att dra upp ficklampan.. och värsta e ju att man inte kan hålla vapnet samtidigt.... så hel jobbigt ju.. haha... fan glad att jag inte orkade stanna uppe dem 45sista minutrarna på nerladdningen inatt så att jag han spela det då.. haha

HL2 är bra mycket bättre än doom3

Doom3 är sjukt linjärt. Samma sak genom hela spelet, tunnlar och monster i mörkret du inte ser... yaaaaaay... kul en stund.

Snyggt är det dock Men HL2 är snyggare (Kräver mindre burk också!)

Old Post Nov-24-2004 18:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Hauken Click here to Send Hauken a Private Message Add Hauken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by Hauken
HL2 är bra mycket bättre än doom3

Doom3 är sjukt linjärt. Samma sak genom hela spelet, tunnlar och monster i mörkret du inte ser... yaaaaaay... kul en stund.

Snyggt är det dock Men HL2 är snyggare (Kräver mindre burk också!)

och vart i det jag skrev kom det upp att doom3 är bra????
hehe.. sa bara att det va äckligt...
har inget att spela på min nya burk bara så tyckte doom3 demot skulle passa bra.. finns ju fan inget HL2 demo jueeee

men får la se om det kommer in på burken imorgon om man åker in till stan en sväng kanske.. hahahaha
HL2 alltså.. inte doom3.. knappast

Old Post Nov-24-2004 19:40  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

var försiktigt med warez-versionen av HL2.
de (Valve) har börjat med att banna folk som använder en nerladdat kopia.

de bannar alltså från deras Steam-server som betyder att du förlorar rättigheter till alla spel man nån gång köpte av Valve.

Old Post Nov-24-2004 20:12  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

HL2 är tokbra!

Old Post Nov-25-2004 08:50  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Games!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID this hard dance track [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKoris vs. DJule - "Sense Of Time" (Morph vs. Scirocco Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:52.

Forum Rules: