Ik was hiernet nieuwsgierig gaan kijken of de nieuwe 2Dance al open is en wie zie ik daar staan? Mister 2Dance himself, de groten chief.
Effe een klapke mee gedaan en al een rondleiding gekregen in de nieuwe winkel (die een aanzienlijk stuk groter is dan de vorige).
2 Dance stopt er mee, Music Gallery is geboren. Music Gallery is blijkbaar, zoals er al geruchten de ronde deden, van Dj Jan en Dj Phillip. De beide winkels in Leuven en Mechelen worden overgenomen. Jan zal in Leuven in de winkel staan, Phillip in Mechelen.
Anyway, morgen om 12u zou hij moeten open gaan, dus allen daarheen
Originally posted by Wildfir3
Ik was hiernet nieuwsgierig gaan kijken of de nieuwe 2Dance al open is en wie zie ik daar staan? Mister 2Dance himself, de groten chief.
Effe een klapke mee gedaan en al een rondleiding gekregen in de nieuwe winkel (die een aanzienlijk stuk groter is dan de vorige).
2 Dance stopt er mee, Music Gallery is geboren. Music Gallery is blijkbaar, zoals er al geruchten de ronde deden, van Dj Jan en Dj Phillip. De beide winkels in Leuven en Mechelen worden overgenomen. Jan zal in Leuven in de winkel staan, Phillip in Mechelen.
Anyway, morgen om 12u zou hij moeten open gaan, dus allen daarheen
Miljaar en'k heb nog ne aankoopbon liggen van 2 Dance
Mar-10-2004 11:05
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Meltoz
Miljaar en'k heb nog ne aankoopbon liggen van 2 Dance
haha, das wel jammer.. alle jom zo lang mee gewacht dan? en gewoont er begot een scheet vanaf
Mar-10-2004 18:18
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
dieje in mechelen blijft nog wel effe DENK ik... en aangezien de baas van 2dance nog steeds mee blijft werken, denk ik wel dat da geen probleem zal zijn
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Mar-10-2004 19:47
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
Net terug van het eerste bezoek aan 'Music Gallery'
Proper winkelke met veel meer keuze qua genres etc... Trance, groove, hardstyle, Techno, Harde techno!
Nuja veel platen lagen er nog niet, maar die zouden er tegen eind volgende week al met bakken moeten zijn. Ik heb alvast enkele leuke knallers gekocht ^^
Originally posted by Wildfir3
Net terug van het eerste bezoek aan 'Music Gallery'
Proper winkelke met veel meer keuze qua genres etc... Trance, groove, hardstyle, Techno, Harde techno!
Nuja veel platen lagen er nog niet, maar die zouden er tegen eind volgende week al met bakken moeten zijn. Ik heb alvast enkele leuke knallers gekocht ^^