Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > MondayBar Spring Cruise 2004
Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by Aendy
Det svåraste i hela grejen med att boka kryssningen är faen att hämta ut biljetterna hos ett ATG ombud, framförallt när man inte spelar på hästar. Tog mig tre hela dagar att få ut biljetterna, var ett tag rädd att jag sumpat hela bokningen. Jäla skit... Nu är de iaf uthämtade, 2 timmar innan deadlinen.

Svårt? Det är bara att säga "Tja Nisse - jag är här för att hämta ut några biljetter som är bokade hos Silja Line. Ska ska iväg på kryssning och dansa tills jag faller ihop av vätskebrist förstår du - inte lär väl det faktum att jag tänker spendera hela min månadslön på att inhandla sprit i taxfreeshopen för att komma igång göra saken bättre. Mitt bokningsnummer är 1234567. Tack o hej, leverpastej!"

www.laszlo.se

Old Post Feb-02-2004 15:52 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Svårt? Det är bara att säga "Tja Nisse - jag är här för att hämta ut några biljetter som är bokade hos Silja Line. Ska ska iväg på kryssning och dansa tills jag faller ihop av vätskebrist förstår du - inte lär väl det faktum att jag tänker spendera hela min månadslön på att inhandla sprit i taxfreeshopen för att komma igång göra saken bättre. Mitt bokningsnummer är 1234567. Tack o hej, leverpastej!"

ja, det trodde jag. Men först så visade det sig att bara för att det var en spelbutik man gick in i betyder inte det att de har ATG. Sen visade det sig att ATG-ombudet i min lilla förort inte har öppet på lördagar. Sedan visar det sig att ATGs centrala server stänger 17.00 på söndagar och då spelar det ingen roll att man kommer 17.05 och med gråten i halsen bönar och ber om att få hämta ut sina biljetter. Och att hinna med det på lunchrasten på jobbet var bara att glömma då ingen visste var något ev ATG-ombud låg beläget.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Feb-02-2004 16:07  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by Aendy
ja, det trodde jag. Men först så visade det sig att bara för att det var en spelbutik man gick in i betyder inte det att de har ATG. Sen visade det sig att ATG-ombudet i min lilla förort inte har öppet på lördagar. Sedan visar det sig att ATGs centrala server stänger 17.00 på söndagar och då spelar det ingen roll att man kommer 17.05 och med gråten i halsen bönar och ber om att få hämta ut sina biljetter. Och att hinna med det på lunchrasten på jobbet var bara att glömma då ingen visste var något ev ATG-ombud låg beläget.

Jaha, då blir det ju genast lite värre. Jag har alltid varit där innan fem, så jag har aldrig stött på det problemet. Huvudsaken är att man förr eller senare har biljetterna i handen

www.laszlo.se

Old Post Feb-02-2004 16:13 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001
Arrow

Fick just SMS från Monday Bar (hur fan det nu kan stå "Monday Bar" som avsändare när jag inte har deras nummer i min telefon )

quote:
Hej. Nu finns det hytter att boka igen till Monday Bar Spring Cruise, då ej betalade hytter är släppta. Ring Silja 08-222140. Bokn.kod: MBAR. Info:mondaybar.com

Old Post Feb-03-2004 17:11 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

jo jag oxo.. men jag hajar inte hur de fick tag i mitt nummer men jag kom just på hur, jo när jag skrev upp mig i listan på intresse till förhandsbokningen men då kommer en ny fråga, om de vet att jag redan förhandsbokat varför säger de till mig att det finns nya hytter?

Old Post Feb-03-2004 17:15  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

quote:
Originally posted by JayBee
om de vet att jag redan förhandsbokat varför säger de till mig att det finns nya hytter?

De skickar såklart ut till alla på deras listor, jobbigt att sortera ut de som redan bokat, dessutom kanske de vill boka fler hytter, elelr nån kompis vill eller så...

Old Post Feb-03-2004 17:18 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by reveal
De skickar såklart ut till alla på deras listor, jobbigt att sortera ut de som redan bokat, dessutom kanske de vill boka fler hytter, elelr nån kompis vill eller så...
jo jo... thats cool men just det där med att sortera, altså majoriteten utav den som förhandsbokat har väl antingen redan bokat eller bestämmt sig för att inte åka.det lär inte vara så många som inte har bokat och fortfrande vill ha :P

Old Post Feb-03-2004 17:20  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MojjMojj
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by reveal
Fick just SMS från Monday Bar (hur fan det nu kan stå "Monday Bar" som avsändare när jag inte har deras nummer i min telefon )

Hehe :P hur enkelt som helst att skicka mess till ngn på det sättet. Har ett program på IRC som jag kan göra så med också.. hade askul förut för att man kan skriva dit ngn annans nummer än sitt eget, skicka mess från polisen och grejer :P

om jag vill att medelandet jag skickar ska vara från "griskött" så skriver jag bara ".sms -s griskött".. fast de har väll ett ännu enklare program såklart

Old Post Feb-03-2004 18:51  Sweden
Click Here to See the Profile for MojjMojj Click here to Send MojjMojj a Private Message Add MojjMojj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

quote:
Originally posted by MojjMojj
Hehe :P hur enkelt som helst att skicka mess till ngn på det sättet. Har ett program på IRC som jag kan göra så med också.. hade askul förut för att man kan skriva dit ngn annans nummer än sitt eget, skicka mess från polisen och grejer :P

om jag vill att medelandet jag skickar ska vara från "griskött" så skriver jag bara ".sms -s griskött".. fast de har väll ett ännu enklare program såklart

Trevligt Men vaddå, finns det program för att skicka sms (gratis?) via IRC? I så fall befaller jag dig att genast avslöja var jag kan dra hem det ifrån!!!

Old Post Feb-03-2004 18:53 
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by MojjMojj

vill också ha ett sånt progg... kan man ha hel kuul ju

Old Post Feb-03-2004 18:54  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

program eller stfu!

Old Post Feb-03-2004 19:01  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

låter som ett roligt program att ha

Old Post Feb-03-2004 20:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > MondayBar Spring Cruise 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease help me with an ID for this trance clip! [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackVicious Circles - Vicious Circles (Max Graham Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:19.

Forum Rules: