|
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Svårt? Det är bara att säga "Tja Nisse - jag är här för att hämta ut några biljetter som är bokade hos Silja Line. Ska ska iväg på kryssning och dansa tills jag faller ihop av vätskebrist förstår du - inte lär väl det faktum att jag tänker spendera hela min månadslön på att inhandla sprit i taxfreeshopen för att komma igång göra saken bättre. Mitt bokningsnummer är 1234567. Tack o hej, leverpastej!" |
ja, det trodde jag. Men först så visade det sig att bara för att det var en spelbutik man gick in i betyder inte det att de har ATG. Sen visade det sig att ATG-ombudet i min lilla förort inte har öppet på lördagar. Sedan visar det sig att ATGs centrala server stänger 17.00 på söndagar och då spelar det ingen roll att man kommer 17.05 och med gråten i halsen bönar och ber om att få hämta ut sina biljetter. Och att hinna med det på lunchrasten på jobbet var bara att glömma då ingen visste var något ev ATG-ombud låg beläget.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
|