Leuk stukkie in de Telegraaf, maar om tijdens zijn sets alleen maar eigen werk te draaien is denk teveel van het goede. Dat worden dus dan geen solo's meer van 8 a 9 uur
May-15-2004 17:11
Muppet
animal
Registered: Apr 2001
erg leuk interview, vindt het toch wel knap. Zo veel faam hebben en dan nog echt met beide benen op de grond staan, das echt knap! Maar ja wij nederlanders zijn gewoon nuchter.
En over zijn idee, denk dat het hem wel zal lukken uiteindelijk
May-15-2004 17:37
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
ik weet niet of pvd het nog steeds doet maar toen ik hier op ta kwam waren bijna al zijn sets gevult met eigen producties, remixes of reworks van hemzelf.. dus waarom zou het tiesto niet lukken.. ik weet niet of ik daar op zit te wachten maar toch..
Idd een leuk artikel. Alleen dat 'alleen eigen werk' draaien, zal wel mee vallen. Ik denk ook eerder zoals TimeportE meer PvD-achtig dan, misschien dat hij ook Tiesto-Re-Edits gaat draaien (dat doen eigenlijk andere Blackhole dj's al voor hem.. we nemen een montana ). Eigenlijk ook niks mis mee, zo kun je je tenminste onderscheiden van andere Dj's.
Bij een Tiesto is het zowieso dat hij vaak platen veel eerder krijgt als andere Dj's... neem bijvoorbeeld producties van Mark Norman, Ton TB/Three Drives, Mr Sam, enz. Tiesto draait deze echt al lang voordat de rest ze krijgt. Denk ook dat hij door deze combinatie nog lang succes heeft.
May-16-2004 13:48
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by TimeportE
ik weet niet of pvd het nog steeds doet maar toen ik hier op ta kwam waren bijna al zijn sets gevult met eigen producties, remixes of reworks van hemzelf.. dus waarom zou het tiesto niet lukken.. ik weet niet of ik daar op zit te wachten maar toch..
Zoals moogwai ook al zei, ik vind een re-edit met een eigen bassje eronder geen eigen werk. Maar op zo'n manier krijg je natuurlijk wel makkelijk een lange set vol "eigen werk".
May-17-2004 08:08
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Voor slechts 12 euro af te halen bij Media Markt
May-25-2004 14:46
mindcrash
Junior tranceaddict
Registered: May 2004
SUPER ALBUM !!!!!!!!!!!!!!!
May-25-2004 15:09
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
quote:
Originally posted by mindcrash
SUPER ALBUM !!!!!!!!!!!!!!!
Daar kwam je je helemaal hier op dit forum voor registreren om te melden wat we al maanden wisten?
_O_ teh pwnz
May-25-2004 20:21
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Idd... maarja, ik meld ook weleens onzin (zoals hier!)
May-26-2004 21:29
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by Tim81
Idd... maarja, ik meld ook weleens onzin (zoals hier!)