|
Reviewtje, ik loop me toch maar te vervelen 
"Feest"
"Feest" begon voor mij om 17:15 toen ik van huis af ging en me nog moest haasten om de trein van 18:05 te halen in Utrecht. Daar aangekomen staat er 10 minuten vertraging. OK, kan gebeuren d8 ik, werd uiteindelijk ruim 90 minuten Ga ik eens een keer met de trein, megavertraging. Ik zou door Zehra om 20:00 worden opgepikt in Maastricht om 20:00. Dus maar heen en weer bellen dat het langer duurde Om 21:45 elkaar dan toch gezien 
FEEST
Om 21:45 vertrokken vanuit Maastricht met Zehra richting de Versuz waar we bij de bij jullie bekende frituur zouden verzamelen om te profiteren van de gastenlijstplekken die Zehra en Benny voor ons geregeld hadden. Heb daar weer een aantal bekende mensen gezien: Meltoz, Cresto, FredNova & Emma. Verder nieuwe mensen zoals (namen onthoudt ik slecht, excusez moi ) Kaidreas, Pumaz, Nyah, Benny, Jenny, vriendin van Emma die mee was enz.
Aangekomen bij de deur te horen gekregen dat 2 mensen gratis naar binnen mochten en de rest moest betalen, omdat Zehra en Benny het hadden opgezet vond ik in ieder geval dat zij wel gratis naar binnen mochten Fouilleren is totaal anders dan in NL, ik kon zo doorlopen in tegenstelling tot in de XL waar ik uitgebreid "onder handen" werd genomen 
Eenmaal binnen aangekomen was een voor mij totaal onbekende Dave Lambert aan het draaien. Heb me door verschillende mensen laten informeren dat hij van de Minimalistix is, thanks daarvoor Hij begon met heerlijke Schulz-plaatjes zoals Tranquility, Afterlife, Autumn Falls enz. Daarna trapte hij het gaspedaal flink in door Phantom Manor, Adagio For Strings en nog een aantal stevigere nummers te draaien. De set van Ferry sloot hierdoor minder goed op aan.
Ferry was toch wel de naam waarvoor iedereen gekomen was. Dit was ook wel te zien aan het enthousiasme dat de mensen uitstraalden en wat ook oversloeg op Ferry. Hij had het zeer naar zijn zin achter de decks Heerlijke nummers zoals Sahara, E.O.S., Autumn Falls, Somebody, Force Of Gravity en natuurlijk de classics die ze op papier geschreven hadden: Gouryella en Carte Blanche Topset van Ferry
Daarna Yves De Ruyter. Om eerlijk te zijn ben ik nooit echt weggeweest van deze Belgische held. Ik heb hem al een paar keer in NL gezien en vond hem toen ook tegenvallen. Persoonlijke smaak Ook nu weer vond ik hem tegenvallen. Er zaten wel leuke nummers tussen zoals Ladies & Gentleman, ROC Project - Never, Sunset On Ibiza en Cafe Del Mar. Tijdens de set nog gehardstyled met Emma 
Huiswaarts
Rond 6:00 zijn Zehra en ik de Versuz uitgegaan. Ik werd namelijk nog weggebracht naar Maastricht Beetje de toeristische route genomen in Maastricht zodat ik om 7:00 op het station was en waar om 7:29 mijn trein richting Utrecht vertrok. Deze keer geen vertraging Het was een reis van ruim 2,5 uur, dus maar een beetje Schulz en Armin setjes geluisterd op mijn MiniDisc.
Rond 10:00 was ik eindelijk thuis. Nog even snel ontbijtje (zacht gekookt eitje) naar binnen gewerkt, op de msn gezeten, gedouched en om 11:15 was mijn plan te gaan slapen tot ongeveer 15:00. Lukte niet echt, was na 1,5 uur slaap wakker en dus maar beetje gaan vervelen 
Conclusie
Feestje was niet super, maar gewoon goed en wel enorm gezellig met de BeTA's. Bedankt allemaal Volgende keer probeer ik er weer bij te zijn als er weer plannen zijn 
Pluspunten:
+ Zehra die me komt ophalen in Maastricht
+ BeTA's
+ Onbekende Dave Lambert die me grotendeels positief verraste
+ Gezellige mensen
+ Ferry in vorm
+ Enthousiasme van de mensen tijdens de set van Ferry 
Minpunten
- De NS
- Route naar het station in Maastricht (of niet Zehra )
- YDR die Traffic draait
- Lame ass dronken hollanders die niet uitkijken bij Zehra, heb er tegen die lui nog wat van gezegd
- Dave Lambert die te hard draaide voordat Ferry begon
- Irritant looppubliek die ALTIJD langs mij moeten 
Last edited by Freezel on May-20-2004 at 12:57
|