Nog 3 weekjes! Ik heb er zin in
___________________ - Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten - Orbital - The Girl With The Sun In Her Head Jam & Spoon - Stella Chicane - The Drive Home - Next Party Stops - Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Ik zit te twijfelen tussen dit feestje of Innercity (vooral nu met de prijsverlaging) Kom er niet uit!!!!!!!!!!!!!!!! Pluspunten Innercity: * goede line up * Marco V * Ferry : * Tall Paul * Rank 1 Pluspunten Arise: * Thrillseekers * Dazzle * Outback * Passiva * Lekker dichtbij + geen parkeerkosten! Iemand een advies?
Gewoon naar allebei gaan... Gemiep altijd!
Ik zou wel willen maar helaas
Nou dan ga maar een kaartje halen voor ARISE, kan je op mijn kaartje van Innercity mee, oke?
quote:Originally posted by Sabina Ik zou wel willen maar helaas Jij hebt ook altijd wat te zeiken he Gewoon naar allebei gaan, dat doe ik ook!
quote:Originally posted by Sabina Ik zit te twijfelen tussen dit feestje of Innercity (vooral nu met de prijsverlaging) Kom er niet uit!!!!!!!!!!!!!!!! Pluspunten Arise: * Thrillseekers * Dazzle * Outback * Passiva * Lekker dichtbij + geen parkeerkosten! * Relaxte locatie * Ozgur Can * Perry O'Neil * TAers * Betere sfeer * Niet zo'n massa-gebeuren Iemand een advies?
___________________ moo.
quote:Originally posted by Feeb Jij hebt ook altijd wat te zeiken he Gewoon naar allebei gaan, dat doe ik ook! hihi we zijn niet allemaal van die bikkels zoals jij :P oja en met connecties zodat je gratis kunt gaan
quote:Originally posted by MeCo Nou dan ga maar een kaartje halen voor ARISE, kan je op mijn kaartje van Innercity mee, oke? kijk, das nog es een aanbod! nu kan je er niet meer onderuit, he gewoon naar beide feestjes gaan!
Ik ga alleen nooit zonder mijn wederhelft.... dus als er nog mensen zijn die een kaartje over hebben Nee geintje... ik weet nog steeds niet wat te doen maar ik heb nog een paar weekjes
quote:Originally posted by Sabina Pluspunten Innercity: * goede line up * Marco V * Rank 1 Ben jij wel goed bij je hoofd? Ben je misschien tijdens een fietstocht met je kop tegen de stoeprand geknald(t/dt)?
___________________ Allemaal gelul!!
ga ff je moeder lopen afzeiken! smaken verschillen gelukkig