|
| quote: | Originally posted by Jappio
Wees blij dat vlaar niet meedeed scheelt je weer een punt 
ik heb ondanks mijn 3 AZ verdedigers nog 51 punten dit weekend; zal plaats 5 of 6 worden denk ik. Hoop natuurlijk 5 want dan krijg je nog zo'n leuke powerball (wel blij dat ik kuijt er nog ingezet heb ) |
Ik red de 10e plaats sowieso niet.
Geen Kuijt....en dat zijn teveel punten.
Jammer....dan maar geen Playstation 2 spel.
Gelukkig heeft de Graafschap de nacompetitie nog.......!
___________________
"Life is all about choices & respect"
|